Skip to main content

Hier problemen met 201 YouTube en 202 AmazonPrime. Beide geven na enkele seconden een foutmelding. 

ik heb de software opnieuw op de tv-ontvangers geïnstalleerd, uit/aan gezet, maar blijft deze fout Blijft komen. 
 

hier een foto van Amazon, maar voor YouTube is het exact hetzelfde. 
 

Netflix doet het wel gewoon. 
 


@ kpnsupport: tijd voor nieuwe ontvangers?

Hi, welkom op het forum. 

Ik begrijp dat je deze melding op 2 ontvangers te zien krijgt op 2 verschillende plekken? Mag ik ook vragen hoe de ontvangers zijn aangesloten? Rechtstreeks op de Experiabox of zit daar nog iets tussen? 

Ik zie overigens dat je ook een nieuwe Experiabox hebt ontvangen, is daarmee dit probleem opgelost? 

Ik hoor graag van je. 


Hoi Alex,

 

ja ik heb de Experiabox ontvangen. Ook heb ik 1 vervangende tv ontvanger gehad. 
De tv ontvanger is via een switch aangesloten. Om die uit te sluiten heb ik hem ook rechtstreeks op de expb. aangesloten. Met de tv naast de meterkast dus. Ook dan heb ik hetzelfde probleem. Het is nog niet opgelost. 
via de telefoon, er is nog een openstaand ticket, is deze doorgezet naar de afdeling die kijkt of er iets met het ID aan de hand is. Daar heb ik nog niks van gehoord. 
gisteren nog een test gedaan, maar nog steeds geeft ie de foutmelding. 
 

gr


Vandaag nog contact gehad met KPN. Nog wat meer tests gedaan en naar type tv’s gekeken. Misschien zijn ze te oud? Misschien helpt de nieuwe tv ontvanger software? 
Onderzoek gaat weer verder. 


Hi Etron, hoewel ik niet verwacht dat dit aan de televisie ligt zou ik ook willen weten welk model je hebt. Zou je dit hier kunnen aangeven? 


Hoi Alex,

Het betreft een: 

  • Philips 42" Full HD LCD TV 42PFL7675H/12 (uit 2011)
  • Sharp 26' led tv LC26LE430 (uit 2011)

 


Dankjewel, ik ga hier ook werk van maken om te kijken waar dit aan zou kunnen liggen. Zodra ik iets hoor zal ik het hier laten weten.


Hi. Dit duurt toch langer dan we verwachten. Ik heb helaas nog geen concrete datum, maar er wordt wel aan gewerkt. Ontzettend sorry, ik moet je helaas vragen om nog even geduld te hebben.