Skip to main content
ik heb een panasonic smart tv en deze is aangesloten bekabeld op kpn modem experia v8,

wanneer ik you tube app oproep op mijn smart tv krijg ik de volgende fout melding

http is not supported, volgens mij is deze fout melding sinds afgelopen donderdag 23 mei2019

hoe kan dit probleem opgeslost worden ?
Hoi Wim, ik had eerder vandaag ook al even op je gereageerd in het andere topic. Maar ik begrijp uit je bericht hier dat het niet gaat om YouTube op de tv ontvanger maar op je eigen smart tv?



Wat ik vermoed is dat YouTube iets veranderd heeft. En dat apparaten waar een oudere versie van de YouTube app op zit, zoals (in het andere topic) onze Motorola tv ontvanger, daardoor nu deze foutmelding geven. Ik heb hierover navraag uitstaan of mijn vermoeden klopt. De tv ontvanger kunnen we dan wisselen. Maar dat zal met een smart tv minder makkelijk gaan. Als het inderdaad is zoals ik denk, dan zul je dit bij Panasonic moeten aankaarten.



Ik kom er bij je op terug zodra ik reactie heb op mijn navraag. In de tussentijd geldt wel wat ik in het andere topic al zei. Als je ook oudere tv ontvangers hebt, doorloop dan de servicetool om ze om te wisselen voor nieuwere types.
Hallo Erik,



Bedankt voor je reactie,

het gaat om you tube op de kpn ontvanger,

deze motorola tv ontvanger is ongeveer 5 jaar oud.

Ik denk dat dit een oud model is.



mvg, Wim
Dank voor de verduidelijking, Wim. Ik zag ook je privébericht. Fijn dat het gelukt is om met de servicetool de ontvanger te laten wisselen. Je zult zien dat je met de nieuwe weer probleemloos naar YouTube kunt kijken 🙂
Dag Erik,



ik heb vanmorgen een omruil afspraak gemaakt voorde tv ontvanger voor volgende week donderdag,

ik hoop dat hiermee het probleem is opgelost.



Mvg. Wim
Goed om te horen, Wim.



Verder heb ik ook reactie op mijn navraag. YouTube heeft inderdaad iets veranderd wat deze foutmelding veroorzaakt. We hebben daar nu een oplossing voor klaarstaan. Dus we verwachten dat vanavond of anders morgen de YouTube app op de Motorola 1853 ook weer goed zal werken. Dus dan kun je in de tussentijd, tot je de nieuwe ontvanger krijgt, toch nog gebruik maken van YouTube. Wel verwacht ik dat je met de nieuwe ontvanger een fijnere ervaring gaat hebben. Ook omdat die een in z'n geheel nieuwere versie van de YouTube app heeft waar meer mogelijkheden mee zijn.
Dag Erik,



Ik heb vandaag de nieuwe tv ontvanger ontvangen en thuis alles uitgebreid getest,

alles werk perfect, bedankt voor de service.



mvg. Wim
Graag gedaan, Wim! Blij te horen dat alles weer goed werkt 🙂