Skip to main content

Ik heb het vastlopen bij een You Tube filmpje zowel aan het begin als gedurende. Ik heb van KPN al gratis een nieuwe kabel gekregen, maar dit verandert niets.

Mijn Experia box is met een kabel verbonden met de ontvanger.

Heb hier al jaren last van in Delft.
Een vriend in Venlo heeft dit probleem niet.

Ligt het aan Youtube of de KPN?

Bartjedelft

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @bartjedelft . Welke ontvanger heb je?  En ik begrijp dat je dus youtube via de app op die ontvanger kijkt?

Heb je een smarttv? Want dan wil ik de youtube app van je smarttv adviseren. 


Ik heb een klein zwart kastje van ARRIS waar alle kabels in- en uitgaan.

Mijn TV is een Philips 43PUS 7505/12.

Ik heb de Youtube app op mijn TV beeld staan.

Wanneer stoppen jullie eens een keer met die wazige antwoorden?
Zeg precies wat ik moet doen om de '’you tube app van de smarttv er op te zetten'’ 

 


Niet zo lelijk doen @bartjedelft 😉 we hebben niet meer informatie dan jij opgeeft en daar halen we niet uit of jij YouTube via de tv ontvanger kijkt of via de app op je tv. Dus graag daar een antwoord op. Als je dmv de app op je tv kijkt moet ook de tv aangesloten zijn op het modem. 


Ik heb een klein zwart kastje van ARRIS waar alle kabels in- en uitgaan.

Mijn TV is een Philips 43PUS 7505/12.

Ik heb de Youtube app op mijn TV beeld staan.

Wanneer stoppen jullie eens een keer met die wazige antwoorden?
Zeg precies wat ik moet doen om de '’you tube app van de smarttv er op te zetten'’ 

 

Ik ben geen tv verkoper, @bartjedelft  ;-)   Er zijn duizenden modellen en ik weet dus niet precies hoe het op jouw tv werkt.

Ik heb wel even op het type gezocht en volgens mij is dat een smarttv. Dan zou je dus, als die tv is aangesloten op een werkende internetverbinding (bekabeld, of via wifi)  in de appstore van de tv de youtube app moeten kunnen downloaden.  Zoiets staat ook in de handleiding.  En anders even contact leggen met de verkoper?


Reageer