Skip to main content

Ik zoek deze vraag via google want ook ik word er gestoord van.. Youtube via je KPN ontvanger klinkt leuk maar het werkt echt voor geen meter. na 1 filmpje loopt het finaal vast en kun je met de afstandbediening ook niks meer uitrichtten.. dus enige optie: schakelaar aan achterzijde arris kastje en weer maar wachtten tot het ding is opgestart. Hetzelfde had ik trouwens ook met Amazon Prime, maar aangezien daar weinig te beleven is, is dat nu te verwaarlozen). Zet een app op dat systeem en zorg dat het werkt, danwel uitvoerig is getest voorafgaand. anders doe het niet… 

Ja bekabelde verbinidng, snelheidtest internet dik 80Mb/s daar ligt het echt niet aan. het gaat in de Arris softwarematig mis. en goed ook.. trouwens die updates van tijdje geleden maken het ding ook alleen maar trager (vooral inladen van de gids).. heb ondertussen maar bak koffie gepakt trouwens.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Tis ronduit (...) . Gaan ze vragen hoe t is aangesloten en zo. Flikker op. T heeft altijd goed gewerkt tot de update van telfort naar kpn. Ik heb hierover ook geklaagd. Deze week een nieuwe tv ontvanger gekregen maar youtube loopt weer vast. Volgens mij weten ze t zelf niet

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik


Ook ik heb hier de laatste tijd last van. Is de oorzaak bekend?


Hoi allemaal, 

Momenteel ben ik voor jullie aan het uitzoeken of dit een grootschalig probleem is en zo ja wat wij er aan gaan doen. Controleer in ieder geval de bandbreedte/aansluiting tussen het modem en de tv-ontvanger. Probeer ook eens je tv-ontvanger een frisse start/software reset te geven.


Hier (Westkapelle, Zeeland)  precies hetzelfde. Eerst werkte alles prima maar sinds de update van het menu en de interface is het echt een drama. Alles loopt vast, Youtube doet idd niks, Netflix wel geluid maar geen beeld etc. Alles geprobeerd.. Software opnieuw installeren, “frisse start” etc.. Maakt niks uit. En ik kan niets aanpassen qua internetsnelheid want geen glasvezel mogelijkheden.. Dus tjsa.. Oh en alles zit direct met draad verbonden. Zeg het maar..


Wat ik ook doe (heb al jullie aanbevelingen mbt resetten enz gedaan) niets helpt. Youtube filmpjes lopen iedere keer vast. Heb een Samsung UE55JU7000 TV van 2016 en HMB2260 Arcadyan kastje van KPN.

Zou toch graag eens een afdoende oplossing hebben.