Skip to main content
Op dit moment werkt youtube bij mij niet.

Eerst even een tip: Als je niet meer terug kunt komen bij de andere zenders, moet je van

de langwerpige toetsen boven de cijfers de ene linksonder indrukken.

Dan kun je wel weer up/down gebruiken, of het menu.

Je komt dan terug op het punt waar je was vlak voordat je de rode toets hebt ingedrukt.

Maar bij mij kom ik nog wel op 201 bij youtube, maar na intoetsen van de rode toets gebeurt

er (bijna) niets. Althans niets zichtbaars. Je kunt dan niet meer up/dwn gebruiken of andere

zenders kiezen. Na de 'linksonder'toets wel weer.

Maar youtube blijft onzichtbaar.

Met de klantenservice gebeld, krijg ik een grote stommeling aan de lijn, die mij vertelde dat

ik een app moest laden op de TV !!!! Anders zou ik helemaal geen tv kunnen kijken.

Nou, dan heb ik wel een extreem grote fantasie, dat ik meer dan een jaar lang alle tv-

programmas heb kunnen fantaseren.....

En hoe moet je dan een app op je tv laden ? Via het netsnoer ? Of via de antenne ?

En met wat voor modulator zou ik die app via de antenne moeten laden ?

Gewoon een schande dat zulke domme figuren op een helpdesk zitten.

Ik weet er zelf meer van dan zij.

Er is gewoon een storing bij youtube !



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hoi @Eddie2, Welkom op het forum. Ik lees dat je nog geen gewenst antwoord hebt ontvangen. Dat is jammer! Laten we voorop stellen, dat wie je ook helpt het met een goed bedoelde intentie doet. Ook voor ons is het soms moeilijk te begrijpen wat iemand bedoeld, omdat een probleem niet eerder of minder vaak voorkomt. Het enige wat dan helpt is wat geduld naar elkaar om tot een goede oplossing te komen. Je geeft aan dat Youtube niet werkt bij jou, wat werkt er precies niet? Je gaat namelijk meteen over op een tip, waardoor het mij niet duidelijk wordt welke problemen je ervaart. Wil je dit toelichten? Misschien is dit al geadviseerd, maar je zou eens kunnen proberen je ontvanger te resetten. Hoe je dit doet lees je op deze pagina. Wie weet lost dit de problemen die je met Youtube hebt al op.
Hoi Marina,



ja toen diegene van de telefonische hepdesk begon over een app laden op je tv, heb ik

haar geadviseerd eerst eens iets te leren over televiesies, en heb ik de verbinding ver-broken. Ik laat me niet voor de gek houden !

Maar omdat er meerderen soortgelijke problemen bleken te hebben, waarbij men niet

meer kon terugkeren naar het menu, heb ik mijn tip erbij geplaatst, want ik was zelf zo

slim om ook andere dingen te proberen, toen ook ik niet meer kon terugkeren.

Dus de toetsen zodanig indrukken dat je 'denkbeeldig' zou terugkeren naar het begin-

menu van youtube. Je ziet dan niets gebeuren, maar er gebeurt toch wel iets.

Je komt dan namelijk toch terug naar de beginpagina, op het punt waar normaal

wordt gevraagd de rode toets in te drukken.

Op dat moment kun je wel terugkeren naar het normale zenderoverzicht.

Maar steeds wanneer ik op de youtube beginpagina op de rode knop drukte, gebeurde

er niets zichtbaars. Ik kwam dus geen steek verder met mijn probleem.

En neen, ik kan nog steeds geen youtube bekijken.

Ook een 'reset' heeft niets geholpen.



Groetjes,



Eddie2



(ik ben al 45 jaren elektronicus / geluidstechnicus, dus kom ik zelf een heel eind, totdat

er een 'kpn-defect' optreedt)
Bedankt @Eddie2, Als je Youtube wilt afsluiten en wil terugkeren naar kanaal 201 loopt het ergens vast. Begrijp ik dat goed? Ik heb het zelf even getest op de tv. Wanneer ik een film start, weer afsluit met de terug knop en via het menu alles afsluit ondervind ik geen problemen. Kun je misschien een foto(of video) plaatsen in dit topic van het moment waar het mis gaat? Ervaar je dit probleem ook als je Youtube benadert via het Menu > Apps op TV?


Begin je nu ook al met die onzin van apps laden op een tv ?

Vertel dan eerst maar eens waarmee je dat doet.

Anders ga ik er niet eens meer op in.

Zeker via de oortelefoonaansluiting ?
@Eddie2, Je reactie vind ik jammer, want we proberen je te helpen om de oorzaak van een probleem te vinden. Zoals je op de printscreen kunt zien, staan er wel degelijk Apps op je tv-ontvanger. Zou je eens op de knop menu willen drukken? Je ziet dan apps op tv staan waar je Youtube ook kunt vinden. Dit hoef je verder niet te laden, het is een applicatie die standaard op de tv-ontvanger staat. Ben benieuwd of je het probleem dan ook ervaart. Wil je ook nog een foto of video in dit topic plaatsen waar ik kan zien waar YouTube vastloopt?






@Eddie2, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer