Skip to main content

Hallo,

 

ik heb zojuist sinds een 3/4 jaar kpn. Nu heb ik een nieuwe tv sinds begin juni. Vanaf dit moment doet mijn YouTube app raar. Als ik via mijn LG 75um7050 de YouTube app open is er niks aan de hand. Het beeld past en is in verhouding. Moment dat ik YouTube open via kpn tv ontvanger haalt hij het uit verhouding… ik heb al vanalles geprobeerd maar ik kom er niet aan uit waar dit probleem vandaan komt.

ik heb een lg tv met soundbar op een bepaalde manier aangesloten en alles gekoppeld aan mijn kpn afstandsbediening. Ik vind het niet fijn om meerdere afstandsbedieningen op tafel te hebben liggen omdat dit heel rommelig oogt en het lijkt mij dat de app via kpn gewoon zou moeten werken zoals hij dit via de televisie wel gewoon doet.

 

graag hoor ik meer over dit probleem en of er iemand is die een oplossing heeft. Beeldscherm formaat van de tv aanpassen heb ik meerdere keren geprobeerd. Dit haalt helaas niks uit.

 

mvg, wesley

Dag @Wesleyvt. Van harte welkom hier. Irritant dat YouTube via je tv-ontvanger niet goed werkt. We gaan hier natuurlijk even naar kijken, maar dan heb ik iets meer informatie van je nodig.

  • Welke tv-ontvanger heb je?
  • Treedt het probleem op bij álle filmpjes of specifieke filmpjes? Kun je een voorbeeld doorsturen?
  • Ervaar je ook problemen via kanaal 201?

Kan je verder je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? 


Dag @Wesleyvt. Van harte welkom hier. Irritant dat YouTube via je tv-ontvanger niet goed werkt. We gaan hier natuurlijk even naar kijken, maar dan heb ik iets meer informatie van je nodig.

  • Welke tv-ontvanger heb je?
  • Treedt het probleem op bij álle filmpjes of specifieke filmpjes? Kun je een voorbeeld doorsturen?
  • Ervaar je ook problemen via kanaal 201?

Kan je verder je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? 

Dag Natasja, 

 

ik weet zo niet welk type nummer ik heb, is dit mogelijk om via mijn account terug te vinden? 
het is bij alle filmpjes maar bij een aantal game video’s is dit storend, het is als ik kijk via de app via het menu als ook via pagina 201..

 

hoor graag of dit voldoende informatie is.

 

mvg Wesley 


Hallo @Wesleyvt, als ik je abonnement erbij pak, zie ik dat je twee Arris tv-ontvangers hebt. Waar ik nog wel even benieuwd naar ben, is of het probleem op beide tv-ontvanger speelt. Heb je deze al eens omgewisseld van plek? Doet het probleem zich dan nog steeds voor? En zou je wellicht eens een foto kunnen delen van wat je ziet? 


Dag @Wesleyvt. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Is het probleem via een andere weg opgelost? Als je mijn hulp nog wel ergens bij nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer