Skip to main content

De YouTube-Versie van 5 februari 2020 voor tv is ook bij ons aangekomen en laat alleen nog Latijns schrift zien. Cyrillisch, Grieks of andere alfabetten worden als een blokje (met kruis erdoor) weergegeven.

Onhandig. Het wordt nu wel heel erg gokken of je moet YouTube op een ander apparaat openen en heel goed kijken naar de lengte en datum van een video/clip/film/concert, om op de tv direct de goede te kiezen.

Menu’s en locatie zijn sowieso beperkt. Na een reset valt deze app terug naar de Verenigde Staten en welke taal je kiest, de menu’s blijven grotendeels in het Nederlands.

Hoi @Marko Jablan, welkom bij ons op het forum. Als je de titels van de YouTube filmpjes niet kunt lezen wordt het aardig uitdagend om de video te kiezen die je wilt. Welke app gebruik je precies? Is dat op het tv toestel of de app op onze tv-ontvanger? Onze ontvanger heeft deze maand geen update gehad, waardoor ik het vermoeden heb dat het via het tv toestel gaat, klopt dat? Als dat zo is kan je het beste contact opnemen met het merk van jouw tv, zij kunnen daar meer over zeggen dan ons. Als het wel op de tv-ontvanger is (kanaal 201) zou je de tv-ontvanger terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen (beschreven bij stap 2). 


Hallo @Marko Jablan, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik neem aan dat dat betekent dat het gelukt is. Als het via onze tv-ontvanger speelt en het is na de fabrieksinstellingen nog niet opgelost hoor ik het graag van je.