Goedemiddag, youtube werkt bij mij niet. Ik zie hen in het overzicht van apps op mijn TV staan en alle andere apps doen het wel. Als ik youtube start, wordt het scherm zwart en na 10 seconden krijg ik dat er een storing is opgetreden. Ik heb de stroom er al afgehad en opnieuw opgestart en ook de resetknop van de router ingedrukt gehouden en opnieuw opgestart. Niets helpt. Kunt u mij helpen?
Beantwoord
YouTube werkt niet
Beste antwoord door Marcelles
Probleem is inmiddels opgelost, door:
1: Oplossen van de meldingStart je Experia Box (modem) en daarna je tv-ontvanger opnieuw op. Lees eerst deze beschrijving goed door (of maak er een foto van). Bij het herstarten van je modem valt ook je internetverbinding weg.
-
Zet je tv-ontvanger met de i-tv uit knop in de stand by modus.
-
Haal de stekkers van je modem en van je tv-ontvanger uit het stopcontact. Wacht 10 seconden.
-
Stop de stekker van het modem weer in het stopcontact. Wacht 10 minuten tot het modem weer helemaal opgestart is.
-
Stop de stekker van je tv-ontvanger weer in het stopcontact.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.