Skip to main content
Beantwoord

YouTube werkt niet meer op de tv-ontvanger

• February 25, 2020
  • 3 reacties
  • 824 keer bekeken

Beste, 

Mijn youtube app op de ontvanger doet het niet meer, meld een storing met oplossing: start de app opnieuw op of herstart de ontvanger, beide met geen effect. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Tycha

Welkom @Vin89 

Wat vervelend dat de YouTube app niet werkt op de tv-ontvanger. Ik ga er vanuit dat je de ontvanger nog niet hebt gereset. Als je dit nog niet hebt gedaan, dan vindt je op deze pagina hoe je dit kunt doen,(optie 2 in de link)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 25, 2020

Welkom @Vin89 

Wat vervelend dat de YouTube app niet werkt op de tv-ontvanger. Ik ga er vanuit dat je de ontvanger nog niet hebt gereset. Als je dit nog niet hebt gedaan, dan vindt je op deze pagina hoe je dit kunt doen,(optie 2 in de link)

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 27, 2020

Hi @Vin89, welkom op ons forum. 

Ik zie dat @Tycha je al op weg heeft geholpen door het advies te geven om de tv-ontvanger te resetten. Laat je ons weten of dit het probleem ook heeft opgelost?

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • March 2, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!