Skip to main content
Beantwoord

Zaken die heel erg opvallen bij TV+ Box

• September 17, 2025
  • 54 reacties
  • 1064 keer bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 25, 2026

Gisteren (24-01-26) is er een modem update geweest. Maar in plaats van dat het vooruit gaat gaat het achteruit.

Het tv beeld is slechter en er zijn strepen zichtbaar.

Wat wordt de oplossing??

Jasper van KPN
Moderator

Een modemupdate heeft geen invloed op strepen op het beeld, dus dat is raar. Wat de oplossing is, is een goede vraag. Zoals eerder gezegd is het al in behandeling bij een afdeling die meer mogelijkheden heeft dan ons op de Community. Daardoor is het het beste om die vraag via hen te laten lopen, zodat er geen dingen door elkaar lopen. 

Ik zie de afspraak met de monteur ook nog staan, je kunt het tijdens dat bezoek ook vragen. Die kan dan direct met je meekijken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 31, 2026

Gisteren (30-1-2026) is er iemand langs geweest en die werkt op de software afdeling. Hij heeft gelukkig de nodige problemen gezien. Ik moet hem met elk probleem op de hoogte brengen zodat ze zoveel mogelijk data krijgen. 

Helaas ben ik het probleem van het slechte beeld te vertellen maar dat heb ik nu ook doorgestuurd want natuurlijk is dat gewoon terug gekomen. Op de foto zie je strepen en die gaan over het hele beeld heen. Net zoals vroeger toen je nog met de antenne keek.

Jasper van KPN
Moderator

Die strepen zijn niet goed inderdaad, en als je zoiets eenmaal ziet kan je ze niet meer ontzien.

Dat je nu dat directe contact hebt is mooi, door het direct naar hem te sturen komt het meteen op de juiste plek. Dat zo iemand komt geeft ook aan dat ze het heel serieus nemen, dus dan weet je dat het bij de juiste persoon is.