Skip to main content

Hallo,

Ik krijg steeds dit bericht:zap naar een andere zender en weer terug

Alleen terugkijken op de tv zenders lukt, live tv niet.

Heb alle stekkers al verwijderd en opnieuw opgestart, maar helaas.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?


Omdat wij in een buitengebied zitten, is de kabel aangesloten op een kastje voor sneller internet.

Die is weer verbonden met de experiabox.


Het tv signaal komt alleen binnen via de telefoon aansluiting. Niet via 4G (sneller internet buitengebied). Het 4G modem word alleen gebruikt voor normaal internetten en e-mailen, niet voor tv. Het kan zijn dat uw telefoonaansluiting te traag is voor tv en dat het daarom niet werkt.


Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Goedemiddag @WilNiet en welkom hier op het forum :)

 

Dat is natuurlijk lastig tv kijken dus goed dat je dit kenbaar maakt. Heb je de mogelijkheid om de kabel van de tv ontvanger eens rechtstreeks aan te sluiten op de Experia Box? Je geeft nu aan dat de ontvanger is aangesloten op het 4G modem die weer is aangesloten op de Experia Box, dat kan problemen geven. Verder ben ik net als @Joep1965 benieuwd naar de snelheid die op jouw adres haalbaar is. Je mag ook je profiel invullen zodat ik je gegevens en klantdossier er eens bij te pakken. Vanuit daar kijk ik dan graag verder richting een oplossing! 


Probleem is inmiddels opgelost, dank voor de hulp!!


Fijn om te lezen dat het probleem is verholpen @WilNiet en bedankt ook voor deze terugkoppeling 🙂 Heel erg graag gedaan en mocht je ons nog eens nodig hebben dan weet je ons te vinden!


Wij hebben hetzelfde probleem, de hele dag. Ik ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk opgelost is. Graag hoor ik de oplossing (harde reset gedaan updates gehad, maar continu stilstaand beeld en op het scherm de melding dat je even naar een andere zender moet zappen) 


Hoi @Sandra Steegman , ik heb een eigen topic voor je aangemaakt :)


Reageer