Skip to main content

Tv gaat aan naar laatste zender, kan niet niet zappen, alleen de volumeknop werkt

Ik heb het probleem ook alleen om nou elke dag 4-5 keer opnieuw op te starten is ook zo wat

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Het lijkt me hoogst irritant om de ontvanger regelmatig opnieuw te moeten opstarten @Bjorn038 :slight_frown: Zet het apparaat vooral nog terug naar de fabrieksinstellingen zodat die alle software en updates vernieuwd gaat installeren. Daarmee zijn de meeste issues vaak al op te lossen. Ik ben dan ook benieuwd of het zo is gelukt!


Het lijkt me hoogst irritant om de ontvanger regelmatig opnieuw te moeten opstarten @Bjorn038 :slight_frown: Zet het apparaat vooral nog terug naar de fabrieksinstellingen zodat die alle software en updates vernieuwd gaat installeren. Daarmee zijn de meeste issues vaak al op te lossen. Ik ben dan ook benieuwd of het zo is gelukt!

Opnieuw installeren na fabrieksinstelling heeft geholpen tot nu toe niet opnieuw hoeven op te starten 


Kijk eens, dat zijn mooie berichten @Bjorn038 :slight_smile:  Bedankt voor de terugkoppeling!