Hallo, ook ik heb last van dit probleem. Vorige week ben ik nieuwe klant geworden, alles laten aansluiten en testen door een monteur.
De nadruk bij het testen ligt dan voornamelijk op de internetsnelheid en of je beeld hebt, dat was zo. Bekabeld kom ik rond de 900 (1GB abbo) en via (Super)wifi schommelt het enorm. Zelfs zo erg dat programma's stil vallen op Ipad of laptop.
Ik kom van Ziggo waar het allemaal prima liep, het werd alleen steeds duurder voor minder.
Het zappen bij KPN is een ramp, beeld blijft 2-5 seconden stil hangen, ziet er lullig uit. Bij installatie door de monteur heeft alles (Box12) een update gehad. Ik heb er geen switch tussen zitten en de kabels zijn in orde. Ondanks dat het op multicast staat vind ik het beeld niet van goede kwaliteit, LET OP: alles is hetzelfde gebleven als bij mijn Ziggo aansluiting voorheen waar er wel goed beeld was en het zappen wel snel ging, dus daar ligt het niet aan.
Omdat ik nog steeds binnen de 14 dagen internet aankooptijd zit overweeg ik heel sterk om het hele spul te annuleren, vooral ook omdat ik op dit forum zie dat het weinig hoop is voor dit probleem.
Is er inmiddels een wonder gebeurt en zijn deze problemen (op korte termijn) oplosbaar geworden? Laat het me maar even weten dan, ok?
Â
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt