Skip to main content

Ik word helemaal gek van de problemen met de TV+ ontvanger. Geen enkele dag gaat voorbij zonder dat: Bij opstarten het beeld vast staat (oplossing opnieuw opstarten door stroom afkoppelen) Het geluid niet synchroon met beeld (oplossing opnieuw  stroom opstarten) Opgenomen programma’s verdwenen (oplossing wederom stroom eraf halen en opnieuw opstarten) en dan. de eindeloze reeks updates die vervolgens (zichtbaar) niks toevoegen. 

Beste KPN graag een uitspraak over hoe lang deze ellende nog gaat duren, zodat klanten kunnen gaan nadenken wel of niet over te stappen naar een andere provider.

Hoi @robberdebob, we brengen regelmatig updates uit voor de TV+ Box inderdaad. Deze kan je in Product Updates vinden en daar benoemen we ook welke wijzigingen in elke update zitten. 

Heb je naast de TV+ Box ook extra apparatuur aangesloten voor het geluid? En hoe is de TV+ Box verbonden met het modem, is dat draadloos, met een kabel of anders? Dat zijn dingen waardoor de situatie kan verschillen.


Beste Jasper

Mijn box is met een  Cat7 kabel direct op het modem (ook van KPN) aangesloten. Er zitten geen andere apparaten op aangesloten omdat ik dat in de huidige situatie gewoon niet durf ( bv mijn Bluesound streamer die ook tv geluid over een hifi installatie kan weergeven )

Met name het aantal updates, dat schijnbaar nodig is om de TV box + aan de gang te houden is te hoog, naar mijn bescheiden mening. 

Altijd verwijzen naar instellingen van een klant gaat een keer manko, de hand in eigen boezem steken en dit openbaar bevestigen kan heel verfrissend werken, probeer het !


Bij een nieuw product zullen altijd updates worden uitgebracht, en ook bij oudere producten gebeurt dat. Het lastige met het geluid is dat het aan meerdere dingen kan zeggen. Zonder iets na te kijken roepen dat het aan A of B ligt schiet niemand wat mee op, jij ook niet want jij bent daar niet mee geholpen. Daarom stellen we vragen, er is nog nergens naar gewezen in dit topic. Door die vragen kunnen we met je meedenken. De TV+ Box is met een directe kabel aangesloten dus op het modem, welk modem is dat precies? Had je de TV+ Box ook al eens helemaal gereset om te kijken of dat verbetering geeft?