Skip to main content

Voor de zoveelste keer slechte ontvangst tv: haperend /stilstaand beeld en geluid, eerder hulp gehad van kpn medewerker, die adviseerde stekkers van router, 3 x dvs 650 en 2 x tv ontvanger eruit te trekken en na 10 minuten opnieuw te installeren. Euvel is bekend slechte werking dvs 650. Met dvs 1200 moet dit verholpen zijn. Advies opgevolgd , enige weken goed gegaan maar probleem doet zich weer voor.

Opnieuw alle handelingen verricht, ben het beu………….

Dan is uw electriciteitsnetwerk niet meer geschikt voor draadloze verbindingsets.  Daar is niets aan te doen. Een slecht werkende ledlamp of dimmer kan al problemen geven. De enige oplossing is kabels trekken.


Hoi @Paul Anton, wat zuur dat de problemen zich opnieuw voordoen met de nieuwe set. 😕 Zitten alle adapters rechtstreeks op een stopcontact aangesloten en is de stekker daarnaast leeg? Zo ja, is er dan iets op het stroomnetwerk bijgekomen de laatste tijd wat deze problemen kan veroorzaken? Verlichting met een dimmer bijvoorbeeld, zoals Joep al noemde? Heb je ook de mogelijkheid om voor beide adapters een ander stopcontact te testen? Ik ben benieuwd of dat verbetering brengt. 


Ik heb niets meer vernomen dus ik ga er vanuit dat het inmiddels opgelost is. Zo niet, trek gerust aan de bel!


Helaas is het euvel nog immer niet naar tevredenheid opgelost. Ik heb zowel met de klantenservice als met de klachtenafdeling contact. Het blijkt niet mogelijk te zijn mijn klacht soepel op te lossen door een DVS 1200 te leveren. ( DVS 1200 volgens medewerkers klantenservice stabieler dan DVS 650. Ik zou kosteloos een 3x DVS 1200 toegestuurd krijgen, maar heb wederom  gisteren  3x het  oudere type DVS  650 ontvangen ( de oude is eveneens gisteren omgeruild) 

Ik verwacht dat KPN een langdurige relatie met wij wilt bestendigen, dit blijkt niet het geval te zijn. Wil ik de DVS 1200 ontvangen dan moet ik dat betalen. Waar is de service van KPN gebleven? 

Het voorstel wat ik gisteren ontving van de klachtenafdeling luidt als volgt: ze hebben op  het KPN kantoor een dvs 1200, die teruggekomen is van een klant, of ik die dan zou willen ontvangen.

Eerlijk gezegd weet ik niet of dit wel KPN waardig is…….

Overigens: De TV ontvangst  met de vervangen DVS 650 is nog steeds niet vlekkeloos.

Ik heb dit probleem nu al maanden, reset minstens 1 x in de week de modem, de 3 x de dvs650 en 2 x de tv ontvangers, ben het =en ook nu langzamerhand KPN, (- veel beloven, weinig geven, doet een domme klant in vreugde leven-)  beu……...


Jammer om te lezen dat het nog niet opgelost is, maar goed dat je hier aan de bel trekt. Ik kan me goed voorstellen dat dit op zijn zachtst gezegd geen pretje is en dat je het opgelost wilt hebben. In je eerste bericht gaf je het volgende aan: 

Euvel is bekend slechte werking dvs 650. Met dvs 1200 moet dit verholpen zijn. Advies opgevolgd , enige weken goed gegaan maar probleem doet zich weer voor.

Hieruit maakte ik op dat je inmiddels een DVS 1200 in gebruik hebt, echter uit je laatste bericht blijkt dat het nog steeds om een 650 gaat? Je hebt dus geen 1200 adapters in huis? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik hoe het ervoor staat en of de klacht nog in behandeling is. Als dit het geval is laat ik dit namelijk aan de klachtenafdeling over. Anders doen we dubbel werk en zij zijn het beste uitgerust om dit verder met je af te handelen. 


Ik heb geen DVS 1200 ontvangen maar wederom DVS 650. Ben er niets mee opgeschoten, de storing doet zich nog steeds voor: haperend, danwel stilstaand beeld/geluid.

Forumprofiel is aangevuld. Klachtenafdeling zou mijn een set (3) tweedehands(!!) dvs 1200 sturen.  KPN kringloopwinkel? 


Top! Ik zie inderdaad dat dit in behandeling is bij de klachtenafdeling en dat zij op 9 september rond 16:00 weer contact met je op zullen nemen hierover. Als de DVS 1200 die mijn collega noemde niet naar tevredenheid is kun je dit in dat contact aangeven.

Overigens wil ik wel vermelden dat er een garantie van 2 jaar op je DVS zit. Mocht deze al verlopen zijn van je DVS 650, dan vind ik het juist enorm mooi om te zien dat mijn collega buiten het boekje om denkt om toch een gratis oplossing bij jou te krijgen. Normaliter, als de garantie van 2 jaar verlopen is, is het aan de klant zelf om vervangende apparatuur aan te schaffen. 

Mocht je, nadat je klacht is afgehandeld, nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, trek hier gerust weer aan de bel. Voor nu sluit ik het topic omdat mijn collega's al voor je bezig zijn. 


Jeetje ik vind je reactie best wel ondankbaar @Paul Anton. Hopelijk behoren je problemen snel tot de verleden tijd hoor maar kom op zeg...die dvs is jouw eigendom waar je 2 jaar garantie op hebt. Op een gegeven moment zit je daarbuiten en op een gegeven moment is het spul 'op'. Dan is het wel wat makkelijk om te roepen 'KPN kringloop'. Iemand doet zijn/haar best voor jou om er alsnog voor te zorgen dat je krijgt wat je wil. Of dat officieel terecht is, is een tweede dus een beetje dankbaar zijn is hier echt wel op zijn plaats ;)


Reageer