Skip to main content

Nou hebben we allemaal interactieve tv met terugkijken en opnemen.

Ik vraag me af waarom we met terugkijken eigenlijk geen afspeellijst kunnen maken, zodat je een leuk avondje televisiekijken kunt plannen.

Is zoiets al eens geopperd, of in ontwikkeling? 

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit makkelijk zou vinden en volgens mij moet dit niet moeilijk in te bouwen zijn.

Hoi @Wicman, welkom bij ons op het forum. Dat is een leuk idee, die heb ik nog niet eerder gezien. Ik ga deze doorgeven aan de ontwikkelaars zodat zij kunnen kijken of het mogelijk is 🙂


Hallo, @Wicman, wat bedoel je met "afspeellijst"?

Op genre oid? 

Behalve dat mij dit moeilijk te realiseren lijkt, zie ook het nut er niet van in. De handigste sortering is die op opnamedatum. Dan kun je daar toch zelf heel makkelijk een keus uit maken? Waar je op dat moment zin in hebt klik je dan toch aan?

In de app kun je overigens ook sorteren op alfabet (op- en aflopend).

En terugkijken...dat doe je toch gewoon via de gids?


Hoi @Wicman, de ontwikkelaars geven aan dat ze het een leuk idee vinden 🙂 Het is niet iets wat voor de korte termijn in de planning past, maar ze houden het in gedachten voor eventuele latere ontwikkeling. 


@Ratonesque het gaat mij erom dat ik graag een avondje tv kijken wil plannen. Ik zou graag een afspeel lijstje kunnen maken met een aantal programma's uit de gids, die dan automatisch achter elkaar worden afgespeeld.  Zo hoef je niet na elk programma de gids weer in te duiken om het volgende programma te starten.