Skip to main content

Heb al sinds een paar weken dat me modem V12 elke avond tusen 19 uur 19:30 uur zich uitschakeltĀ en weer opstart.

Ook als je hem op pauze zet dan dan loopt hij vast en moet je eerst naar een ander zender dan terug maar dan is hetprogramma doorgelopen en kan je niet meer terug.

Hoe kan dit verholpen worden want dit begint irritant te worden.Ā 

Gebruikt u dit soort dingen?

Ā 


Ja die gebruik ik, heb het ook met een los snoer geprobeerd maar het zelfde resultaatĀ 


Ik vraag je toch om nog een keer te testen.Ā  Alle draadloze verbindingssets verwijderen dus modem direct in het stopcontact. Modem resetten en dan met de kabel nog een keer testen.


Goedemorgen @cor01!Ā 

Had je het advies vanĀ @Joep1965Ā nog opgevolgd? Wat waren je bevindingen?Ā :blush:


Ja, heb ik gedaan maar blijft hetzelfde modem schakkeld zichuienstart dan weer op dus je mist gewoon eendeelvan je film of programma en op pauze zetten ka je niet doen want dan gaat hij niet verderheel vervelendĀ 

En weer bij pauzeren van live tv: stb-nmc-400.


Wat irritant, @cor01! Heb je het volgende stappenplan al eens doorlopen: Verbinding met zender verbroken (stb-nmc-400)? Helpt dat niet, dan raad ik je aan om eens te bellen met de klantenservice zodat de verbinding eens kan worden doorgemeten. Dat gaat makkelijker en sneller via de telefoon omdat je dan direct contact hebt met elkaar. Mijn collega's zitten elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur voor je klaar en zijn bereikbaar op het nummer 0800 0402 (gratis).