Skip to main content

Hallo,

Klopt het dat kanaal 693 Love Nature geen dolby surround geluid heeft? 

691 en 692 hebben dit wel.

 

Mvg Paul 

Hoi @pmeijers. Wat goed dat je het hier aangeeft. Is het probleem inmiddels al verholpen en heb je de tv-ontvanger al eens gereset? Als het probleem nog niet is verholpen, laat dan jouw gegevens achter in je KPN Forum profiel. Dan zoek ik het verder voor je uit. 


Nee, ook na een reset is het probleem niet verholpen. Let wel, 691 en 692 hebben wel dolby surround. 

Groet

Paul 


Ik heb hier niet gelijk een antwoord op en zal het daarom voor jou navragen. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.


Hi @Vikash 

Kan t zo zijn dat zender 693 gewoon niet in dolby uitzendt?


Dat zou heel goed kunnen, alleen heb ik op dit moment even geen mogelijkheid om dit te testen of na te vragen. Daarom moet ik er later op terugkomen. 


Ok, wacht t af


@pmeijers Ik heb inmiddels een antwoord op jouw vraag ontvangen. Het geluid op de zender LoveNature is stereo, er is op dit moment geen dolby aanvoer. 


Bedankt @Vikash 

Wel vreemd dat een 4k zender geen dolby heeft


Bedankt @Vikash 

Wel vreemd dat een 4k zender geen dolby heeft

Ben ik met jou eens. Ik hoop dat het in de toekomst alsnog dolby wordt.


Ja anders voor mij geen 4k, geluid lees dolby is minstens zo belangrijk 


Update:

De zender lijkt met de upgrade naar het nieuwe gui ook dolby surround te zijn geworden 


Wat fijn dat het geluid nu Dolby Surround is geworden. Mijn collega's gaven al aan dat ze dit verder gingen onderzoeken, blijkbaar is het toch gelukt! :blush: