Skip to main content

Goedenavond,

ik wil op mijn Xiaomi Pocophone F1 BBC kijken, maar krijg de mededeling: “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”, terwijl ik gewoon thuis ben. Ik gebruik de net gedownloade KPN iTV app. De besturingsprogramma’s zijn up to date.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Goedenavond,

ik wil op mijn Xiaomi Pocophone F1 BBC kijken, maar krijg de mededeling: “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”, terwijl ik gewoon thuis ben. Ik gebruik de net gedownloade KPN iTV app. De besturingsprogramma’s zijn up to date.

Hallo @EVNL ,je hebt niet toevallig een VPN aan staan?


Dag @JanD , Nee, ik zit niet op een VPN. En hij weet wel dat ik het ben, want de opnames kloppen precies (overigens geeft hij ook bij opnames aan dat opgenomen bbc programma's niet buitenshuis gekeken kunnen worden 😞 )


Hallo @EVNL, welkom op het KPN forum. We helpen je graag het probleem op te lossen. 

Daarvoor heb ik wat meer informatie van je nodig, zodat ik het voor je kan doorzetten naar het technisch team van iTV.  

Welke besturingssysteem versie heeft jouw Xiaomi Pocophone F1 nu in gebruik? Welke versie van de iTV app heb je op je apparaat actief?
 


Dag Nadia, Fijn dat jullie dit willen oppakken. Ergens is er al iets aangepast: het probleem heb ik nu niet meer. Dank


Kijk, dat zien we graag :)

Is het spontaan opgelost? Of heb je zelf nog iets gedaan waardoor je wel de zenders kunt ontvangen op je Xiaomi? 


Dag Nadia, ik heb in mijn KPN-account de tv gekoppeld. Maar ik was op de app ingelogd met mijn TV-nummer en pincode. Ik heb nu het idee dat hij dat zag als inloggen met TV-code, maar dat de (direct te maken) koppeling niet was aangebracht. En in mijn beleving heeft de app ook nergens aangegeven dat dat moest. Groet.


Dag Nadia, ik heb in mijn KPN-account de tv gekoppeld. Maar ik was op de app ingelogd met mijn TV-nummer en pincode. Ik heb nu het idee dat hij dat zag als inloggen met TV-code, maar dat de (direct te maken) koppeling niet was aangebracht. En in mijn beleving heeft de app ook nergens aangegeven dat dat moest. Groet.

Ah, OK. Op zich geen gekke gedachte. Alhoewel dit automatisch zou moeten gaan, kan deze handeling in MijnKPN wel een ‘drukker’ geven om het te koppelen aan je itv-account. Ik heb nog iemand met deze foutmelding, ik zal even vragen of hij dit ook wil proberen. Misschien dat het helpt. Dank voor je terugkoppeling :)

 


Reageer