Skip to main content
Beantwoord

Zender alleen thuis beschikbaar, ik ben thuis

• October 28, 2020
  • 3 reacties
  • 147 keer bekeken

Ik wil graag, thuis via de computer, Sporza / Eén via tv.kpn.nl kijken, maar hij geeft aan Deze zender is alleen thuis beschikbaar . Ik heb geen VPN draaien en op de tablet via WiFi en de telefoon via WiFi werkt het wel. Kunnen jullie mij helpen?

Beste antwoord door SydEmulb

Ik kijk altijd via Firefox en ja via tv.kpn.com. Ik heb het net geprobeerd met Chrome en daar kan ik wel kijken. Dat is wel vreemd…

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @SydEmulb, welkom op ons forum. 

Vreemd dat je Één niet kunt bekijken op jouw computer, maar wel op jouw tablet en telefoon. Ik ga ervan uit dat je wel verbonden bent met hetzelfde netwerk. Welke browser gebruik je? En kijk je via https://tv.kpn.com/?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 3, 2020

Ik kijk altijd via Firefox en ja via tv.kpn.com. Ik heb het net geprobeerd met Chrome en daar kan ik wel kijken. Dat is wel vreemd…

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het in Chrome in ieder geval wel werkt! Mogelijk is Firefox niet helemaal up-to-date. Ik raad je aan hier naar te kijken. Eventueel Firefox opnieuw installeren kan ook helpen.