Skip to main content
Hoi



Ik heb een probleem, ik krijg constant( 3 tot 5 keer op een dag) de melding van "zender niet beschikbaar" waarvan ik elke keer mijn experia box moet resetten om weer tv te kunnen kijken. Lastig als je lekker in bed lig en elke keer weer naar beneden moet om de experia box te resetten. KPN een oplossing?? Mijn experia box v8 is bekabeld verbonden met de tv onvanger arcadyan hmb2260 met daar tussen ook een hp switch. Ik heb ook alle stappen van KPN doorlopen maar niks helpt.
En wat gebeurt er als de switch er tussenuit is? Ondersteunt de switch igmp snooping?
Hoi



Ik zou de HP switch er tussenuit halen.

En je hebt een verouderd experia box(v8),waarschijnlijk niet up to date meer. Beste is kpn om een V10 te vragen of een nieuw abonnement af te sluiten.
Maar waarom zou ik de switch weg halen, hij deed het al 5 jaren lang zonder problemen....het zou toch niet aan de switch liggen?? ik ga het vandaag proberen zonder de hp switch
Theoretisch niet. Maar alles domweg uitproberen komt nog wel eens tot een verrassing😉 Het kan wezen dat de switch niet meer vriendjes is met een ander apparaat door updaten van experia,tv of tv ontvanger.

Slecht bedrading,plotselinge signaalstoring omgeving of gewoon een verouderd apparaat(5 jaar kan al oud wezen in deze tijd🤔). Ik doe suggesties..zie de situatie hiervandaan niet.
ok ok nou ik zal het proberen, thnx
Hoi @Sham . Welkom op het forum

Heeft het gewerkt om die switch er tussenuit te halen? Mocht de storing aanhouden dan wil ik graag met je naar de situatie kijken.

Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Hoi @Erwin_ ik heb een andere switch ertussen gezet, gisteren geen storing....ik hoop dat het zo blijf



Thnx voor de reactie...
Ik hoop het ook, @Sham . Zo niet, laat het weten!