Skip to main content

Sinds gister weer zender niet beschikbaar, internet en telefoon doen het nog wel. De hele rataplan weer gereset, maar dat helpt niets, de afgelopen maand al twee keer een dergelijk akkefietje gehad, alleen toen lag alles eruit.  Na een paar dagen kregen we een bericht dat er een storing was bij kpn en was het weer opgelost.Nu ook nog het storingsnummer niet beschikbaar. Dus wie kan laten weten dat er alweer een storing is.

Wat is dit toch, hebben ze in de buurt alweer een kabel losgetrokken? Kunnen jullie dit oplossen? Het ligt niet aan de apparatuur hier in huis.

Welkom @Angeniete 

Kijk eens hier Zender tijdelijk niet beschikbaar


Al gedaan, helpt niet


Hoi Angeniete en welkom op het forum! Niet prettig TV kijken als die melding de hele tijd in beeld springt, dus ik help je hier graag bij. Hoe is de TV-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Gebruik je een draadloze verbindingsset misschien? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik de verbinding doormeten. 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer