Skip to main content

Wat een gekloot zender van SBS6  geen verbinding zender niet beschikbaar nu al 2 dagen zo .op nieuw later opstarten helpt niet internet verbinding goed glas vezel wat is er aan de hand .

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

hoi @JolJoli, welkom op het forum!
Krijg je deze melding alleen op sbs6? 
Deze melding komt vaak voor als er iets niet helemaal goed zit tussen je TV ontvanger en de experiabox. Kun je toelichten hoe deze op elkaar aangesloten zitten?
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Ik heb hetzelfde alleen bij alle zenders. On demand werkt, internet werk (zeer langzaam) WiFi in huis heeft een goed signaal. Ik kan alleen geen tv kijken en terug kijken is schokkerig. Dus ik denk dat het aan het trage internet ligt. De test geen 6,7 MB per seconde aan.

 


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Rechtstreeks met de geleverde kabel met geel. En Netflix werkt ook prima.


Welke snelheid haal je normaal gesproken?


Geen idee. Woon hier net. Maar lijkt me dat 6mbs wel erg laag is.


Hoi @Boumaj .  Ik heb je lijn even doorgemeten. Helaas is dat op jouw locatie het maximaal haalbare :-(


Ok thx!!!!


Het houdt niet over, helaas. Ik zeg dit niet snel maar mocht deze snelheid niet toereikend zijn is er misschien een kabel provider die hogere snelheden kan leveren.