Skip to main content

Sinds 10 maart al problemen met ontvangst van zenders. Alle stappen meermaals doorlopen. Ontvangen kabel ook gemonteerd echter werkt nog steeds niet. Weer gebeld met KPN echter nog steeds geen oplossing.  Ik heb inmiddels iedereen met enig verstand van de techniek in mijn netwerk ingeschakeld maar niemand kan het euvel oplossen. Graag a.s.a.p een oplossing

Welk type ontvanger heb je is is die rechtstreeks met een kabel verbonden met de experiabox of zit er iets tussen?


Goedemorgen @Familie Abels, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Oh, dit probleem loopt dus al een tijdje! Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Je geeft aan dat je alle stappen al meerdere keren hebt doorlopen. Bedoel je dan de stappen op onze website, voor de foutcode zender tijdelijk niet beschikbaar

Een paar vragen vanuit mij, die deels hierboven ook gesteld zijn:

  • Welke tv-ontvanger heb je?
  • Welke Experia Box heb je?
  • Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Direct met een kabel (die je hebt ontvangen) of een draadloze verbindingsset?
  • Heb je al een andere HDMI ingang van de televisie getest? 
  • Heb je meerdere tv-ontvangers thuis of alleen deze? Bij meerdere wil ik je vragen om ze te wisselen van plek om te kijken of het probleem meeverhuisd of op de locatie blijft


Door deze informatie krijgen we wat meer inzicht in jouw probleem en hopelijk ook de oplossing. Zou je daarnaast jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


Hallo @Familie Abels Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles nu in orde is, maar als je nog hulp nodig hebt lezen we het graag. 


Reageer