OP 22-7-20 zijn er hier in de buurt werkzaamheden geweest aan het netwerk, sindsdien zijnĀ er meerdere zendes niet meer beschikbaar en dat op alle 4 ontvangers.
Alle stappen van de website meerdere malen doorlopen en nog steeds niet beschikbaar
OP 22-7-20 zijn er hier in de buurt werkzaamheden geweest aan het netwerk, sindsdien zijnĀ er meerdere zendes niet meer beschikbaar en dat op alle 4 ontvangers.
Alle stappen van de website meerdere malen doorlopen en nog steeds niet beschikbaar
Beste
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels opgelost is. Als ik nog wel iets voor je kan doen, laat je het dan weten?
Goedemorgen, ik krijg op mijn tv, zender niet beschikbaar. Ik heb jullie oplossingen opgevolgd en zowel modem als tv ontvanger van het stroom af gehad voor 30 sec, maar krijg nog steeds deze foutmelding en geen tv?
wat kan ik nog meer doen, of is er ergens toch een storing?
Ā
vriendelijke groet Helma Mol
Goedemorgen, ik krijg op mijn tv, zender niet beschikbaar. Ik heb jullie oplossingen opgevolgd en zowel modem als tv ontvanger van het stroom af gehad voor 30 sec, maar krijg nog steeds deze foutmelding en geen tv?
wat kan ik nog meer doen, of is er ergens toch een storing?
Ā
vriendelijke groet Helma Mol
Eigen topic gemaakt:Ā https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/zender-niet-beschikbaar-507166
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.