Skip to main content

OP 22-7-20 zijn er hier in de buurt werkzaamheden geweest aan het netwerk, sindsdien zijnĀ  er meerdere zendes niet meer beschikbaar en dat op alle 4 ontvangers.

Alle stappen van de website meerdere malen doorlopen en nog steeds niet beschikbaar

Beste @F.W, welkom en excuses voor de late reactie! Hoe staat het er nu voor? Ervaar je nog steeds problemen? Heb je de ontvangers al eens 30 seconden stroomloos gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.Ā 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels opgelost is. Als ik nog wel iets voor je kan doen, laat je het dan weten?


Goedemorgen, ik krijg op mijn tv, zender niet beschikbaar. Ik heb jullie oplossingen opgevolgd en zowel modem als tv ontvanger van het stroom af gehad voor 30 sec, maar krijg nog steeds deze foutmelding en geen tv?

wat kan ik nog meer doen, of is er ergens toch een storing?

Ā 

vriendelijke groet Helma Mol


Goedemorgen, ik krijg op mijn tv, zender niet beschikbaar. Ik heb jullie oplossingen opgevolgd en zowel modem als tv ontvanger van het stroom af gehad voor 30 sec, maar krijg nog steeds deze foutmelding en geen tv?

wat kan ik nog meer doen, of is er ergens toch een storing?

Ā 

vriendelijke groet Helma Mol


Eigen topic gemaakt:Ā https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/zender-niet-beschikbaar-507166