Skip to main content

Goedemorgen,

 

ik krijg op mijn tv, zender niet beschikbaar.

ik heb zowel modem als tv ontvanger van het stroom af gehad voor 30 sec, zoals jullie op de site voor oplossing geven, maar nog steeds de foutmelding en geen beeld.

kan ik nog meer doen of is er ergens toch een storing?

 

ik hoor het graag,

vriendelijke groet,

Helma Mol

Goedemorgen @Helma 1965,

Welke tv ontvanger heb je?

Heb je ook een fabriekreset gedaan? 
 

Resetten doe je als volgt:

Menu - Instellingen - druk 2x gele knop op afstandsbediening - Frisse Start kiezen en dit rustig laten uitvoeren. 


Hallo Anneke-Anna

ik heb inmiddels de fabriekshal resetten gedaan zoals je zei, maar ook dit mag niet baten 😢 wij hebben een HMB 2260 tv ontvanger, heb je daar wat aan?

 

ik hoop dat je ons weer verder kan helpen?


Ik bedoel natuurlijk de fabrieks reset 😂


Hallo @Helma 1965 ,

Staat de gewenste zender soms bij de verborgen zenders? 

Dat kun je terugzien in het menu van jouw ontvanger.


Ik bedoel natuurlijk de fabrieks reset 😂


Welke software staat er op de ontvanger? Je hebt het nieuwe menu al neem ik aan? 

menu-instellingen-informatie-software versie

Je hebt er geen switch oid tussen zitten? Zit de ontvanger direct bekabeld op de experia modem? 

Vul anders alvast je gegevens in bij je forumprofiel voor de moderators, dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN. 


Hallo Noordzee expert, wij krijgen helemaal geen zenders sinds gisterenavond😢


Mijn software versie is 8.0.102_2


Hij zit gelijk op het modem aangesloten


Ik ben ingelogd bij kpn, hebben ze dan mijn gegevens niet? Of moet ik dan nog ergens anders Mijn gegevens doorgeven?


Ik ben ingelogd bij kpn, hebben ze dan mijn gegevens niet? Of moet ik dan nog ergens anders Mijn gegevens doorgeven?


Dit mogen en kunnen ze niet zonder jouw toestemming inzien, vandaar het invullen van jouw gegevens.
Rechts bovenaan kun je de gegevens met een *  en bij privé invullen. 


Heel vreemd, terugkijken kan wel! Maar zodra we gewoon willen kijken krijg ik eerst onderin de balk van het programma en daarna zender niet beschikbaar.


Hij zit gelijk op het modem aangesloten


Welke modem heb je?

Branden alle lampjes groen?
 

Kun je de modem een reset geven?

 


Modem is experts box v10, ik heb hem al opnieuw opgestart, of moet ik hem op een andere manier resetten?


Alle lampjes branden groen!


Modem is experts box v10, ik heb hem al opnieuw opgestart, of moet ik hem op een andere manier resetten?


Andere manier, zie link, dezelfde als hierboven gegeven (inloggen met je kpn-id) 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/servicetool-reset-fabrieksinstellingen-experiabox-modem.htm


Hi @Helma 1965, hoe gaat het nu met de tv? Hebben @Anneke-Anna en @Noordzee je zo goed op weg geholpen dat je inmiddels alle zenders weer kunt bekijken? Hoor het graag :relaxed:


Hallo Maja, ik heb alles geprobeerd, 2,5 uur Kpn  aan de telefoon gehad om te horen dat uiteindelijk de monteur langs moest komen. 3 dagen later is de monteur geweest, heeft met de afstandsbediening bij instellingen , beeldscherm op SD gezet, en toen deed hij het weer😉. Erg vreemd dat daar een monteur voor moet komen en dat ze dat niet aan de telefoon kunnen vertellen. Daar vertelde ze mij dat het aan de tv ontvanger, modem of kabel buiten zou liggen? Gelukkig nu weer gewoon tv!!


Ah, heel fijn dat alles weer in orde is nu!

Dat de tv alleen goed wekt via SD, komt niet zo heel erg vaak voor, dus dat mijn collega's van de telefonische klantenservice daar niet direct bij stilstaan kan ik ergens wel begrijpen. Dat neemt niet weg dat het erg jammer is dat hier uiteindelijk een monteur voor aangestuurd is.

Ik ben in ieder geval erg blij dat je weer gewoon tv kunt kijken nu, bedankt dat je dit even liet weten!