Skip to main content

Nooit geen probleem gehad. Gisteravond nog normaal Tv (woon- en slaapkamer) vanavond bij 1e Tv gebruik geen Tv mogelijk 'Zender niet beschikbaar' alle stappen op de website meerdere keren uitgevoerd. Geen resultaat. Alles zit (net als gisteren) goed aangesloten. Telefonisch krijg ik geen contact met de helpdesk. Wat kan ik doen om het probleem te verhelpen. Kan het Modem stuk zijn? Heb wel fifi.

Kan je plots op beide ontvangers geen tv kijken? Hoe zitten de ontvangers aangesloten? Bekabeld? Zitten daar kastjes tussen? 

 


Dag Nick,

Klopt beide werken niet meer. Niets aan veranderd.  Beide ontvangers zijn met kabel verbonden aan de modem.

Grtz Walter 


Storing met de Draadloze Verbindingsset oplossen


Hoi @W.Groen en welkom op het forum! Gek dat beide ontvangers niet meer werken. :confused: Ik zie dat je hier inmiddels contact over hebt opgenomen en dat mijn collega een nieuwe Experia Box aan heeft gevraagd. Heb je die inmiddels op kunnen halen en heeft die de problemen opgelost? 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad, dus ik hoop dat de Nieuwe Experia Box het opgelost heeft. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer