Skip to main content

Ik heb op ons nieuwe woonadres alles ingesteld zoals het zou moeten. En meerdere keren een check gedaan als ook de stappen doorlopen. Echter nog steeds geen tv. Continue ‘Zender niet beschikbaar’. 
 

internet en WiFi aangesloten icm buitengebied 4G. Snelheid 6,7 MB per seconde...niet erg snel!!! We hadden ziggo met minimaal 10x de snelheid. Maar goed Netflix werkt wel. Terugkijken eigenlijk niet heel erg schokkerig. 
 

Wat te doen??


Ik ben blij!!!!

inderdaad firmware..factory reset.

 

dank voor de hulp!!!


  • Verder is de V10A met deze update ook geschikt voor klanten met Sneller Internet Buitengebied. Let op: voor we de V10A hier ook daadwerkelijk voor gaan gebruiken moeten er nog wat aanpassingen gedaan worden in ons netwerk. Wanneer we dan ook V10A's uitleveren aan nieuwe SIB klanten, of SIB klanten die al een V10A hebben geen V10 meer sturen, is nog niet definitief te zeggen. 

https://forum.kpn.com/internet-9/firmware-update-v10a-v5-00-31-build420-485099

Dit heb ik wel gevonden.


Fijn!


Nou ben ik wel benieuwd of je tv het op hd wel doet. 


@Jeroen Ruiter thanks voor je hulp wbt je info over de v10a in combinatie met het 4g modem. 


Geen probleem. Zoals Joep vraagt ben ik benieuwd of HD op je tv ook weer ingesteld kan worden.

Verder wens ik je veel plezier met KPN als provider. Hopelijk blijft het allemaal stabiel.


Hier ga je nooit een hd signaal mee krijgen. Probeer je ontvanger eens op sd te zetten. Maar volgens mij werkt je 4g modem niet of nog niet. Je zou een veel hogere snelheid moeten hebben. Welke experiabox heb je en hoeveel lampjes branden er op het 4g modem qua bereik??

Inderdaad is er op het adres van @Boumaj te weinig bandbreedte beschikbaar om een HD-stream te kunnen bekijken. Dat kost al gauw 8 Mbit/s en dat komt helaas niet binnen op het modem via het vaste netwerk. Een SD-stream lukt wel met de snelheid die beschikbaar is. De uitbreiding van de bandbreedte via het mobiele netwerk wordt vooralsnog niet gebruikt om iTV te ondersteunen.

 

Fijn dat het tv kijken nu goed gaat, en dat de extra snelheid via het mobiele netwerk nu ook netjes binnenkomt!


Reageer