Skip to main content

Ik heb twee tv's, aangesloten via een draadloze verbinding set. Op één TV (slaapkamer) geem probleem, in de woonkamer melding "zender niet beschikbaar. Uiteraard alle trucjes met stekkers al geprobeerd, ook tv slaapkamer alle stekkers eruitgehaald, geen resultaat.

Wat nu??

 

Ontvangers ook al eens omgewisseld? Stopcontact adapters ook omgewisseld?
Voor beiden: verhuist het probleem dan mee?

Bij gebruik van die adapters zit het 99 v.d. 100 keer daarin. Is de adapter in de woonkamer nog goed  gekoppeld met set? Sluit er ipv de tv ontvanger eens bedraad een laptop op aan. Heb je dan internet via de kabel?


Goedemiddag @Johan126, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je in de woonkamer geen televisie kan kijken op dit moment! Peter stelt hierboven een aantal vragen waar ik ook wel benieuwd naar ben. Dus kan je aangeven of je de ontvangers al eens van plek heb gewisseld (en of het probleem dan op de locatie blijft of mee gaat met de tv-ontvanger)? En werkt de rest gewoon wel, dus bekabeld internet? En tot slot, heb je de optie om de tv-ontvanger bekabeld te testen op die locatie?

Ik hoor graag van je, zodat we kunnen kijken naar een oplossing! Zou je ook jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik bij aanhoudende problemen even in het systeem kijken of ik nog tips of trucs heb!


@Johan126, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of de foutmelding nog steeds voorkomt? 


Reageer