Skip to main content
Beantwoord

Zender niet beschikbaar, ik heb geen tv-signaal?

• March 18, 2020
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Toppie123
Nieuwkomer

Hallo al drie dagen geen tv. Zender niet beschikbaar. Alles al gedaan , maar geen zender beschikbaar. Wel internet en netflix

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Toppie123,

Valt onder alles gedaan ook het software verwijderen en opnieuw laden?( Menu → Instellingen → 2x gele knop afstandsbediening en beide opties op JA → Instellingen opslaan. Heb je dit op alle tv ontvangers of op slechts 1? Heb je het modem al gereset? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • March 18, 2020

Hallo @Toppie123,

Valt onder alles gedaan ook het software verwijderen en opnieuw laden?( Menu → Instellingen → 2x gele knop afstandsbediening en beide opties op JA → Instellingen opslaan. Heb je dit op alle tv ontvangers of op slechts 1? Heb je het modem al gereset? 

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 23, 2020

Hah @Toppie123, welkom op het KPN forum. Zo te zien geeft Chris hier al een goede tip. Is het daarmee verholpen? We horen graag van je :)  

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 3, 2020

Hey @Toppie123, helaas geen bericht meer van je gehad. Ik neem aan dat je met de duidelijke instructie van Chris de oplossing hebt gevonden.

Toch nog hulp nodig? Laat het ons weten :) 

• Nieuwkomer
  • April 4, 2020

Hey, als ik de software oonieuw installeer ben ik dan ook mijn oonames kwijt, of alleen de geplande opnames?

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 9, 2020

Hallo @Danny260472, goede vraag. Welkom op het forum.Alle opnames blijven bewaard. Geen zorgen ;) Is het inmiddels gelukt?Â