Skip to main content

Waarom deze zender niet in het basis pakket zit, tijdens de corona periode in het begin heb ik bijna dagelijks er na gekeken. Ik ben al wat ouder ik zou het zeer op prijs stellen dat deze zender bijzonder voor ouderen in het basis pakket kan komen zitten. 

BVD. Hans Daniels. 

Admin edit 30-11-2021:

Per 15 december worden NPO Nieuws en NPO Politiek samengevoegd. Vanaf dat moment zit de zender NPO Politiek en Nieuws in het basispakket op zender 83.

Hallo @hanstonny ,

Ik verwacht niet dat dit op korte termijn gaat gebeuren. Er is al best wel veel vaker om gevraagd. Bij andere providers zitten dit soort zenders trouwens ook vaak niet in het basispakket. 

Je kunt jouw abonnement natuurlijk wel uitbreiden met het pluspakket. 

Of je kijkt gratis naar deze zender via internet via NPO Start. 

 


Beste @hanstonny, welkom! Je verwoord zelf al mooi waarom we ervoor gekozen hebben om de zender vrij beschikbaar te stellen voor iedereen: in het begin van de Corona periode keken erg veel mensen er naar. Nu dat alles gelukkig stapje voor stapje terug naar het oude gaat, hebben we ervoor gekozen om deze zenders weer dicht te zetten. Je kunt, zoals Noordzee aangeeft, het pluspakket aanschaffen of via het internet naar NPO Start kijken. Je verzoek neem ik in ieder geval mee, bedankt daarvoor!


Ik mis ook npo politiek 


Ook deze vraag kwam al vaker langs, oa hier :

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/npo-politiek-468248?postid=1011106#post1011106


Ja ik weet ook dat er oplossingen zijn . Maar niet gewoon simpel.  Overal een abonnement opnemen gaat buiten de begroting. Ik vind npo politiek belangrijk genoeg om in het basis pakket te hebben maar ieder zijn eigen mening.  


Beste @hanstonny, welkom! Je verwoord zelf al mooi waarom we ervoor gekozen hebben om de zender vrij beschikbaar te stellen voor iedereen: in het begin van de Corona periode keken erg veel mensen er naar. Nu dat alles gelukkig stapje voor stapje terug naar het oude gaat, hebben we ervoor gekozen om deze zenders weer dicht te zetten. Je kunt, zoals Noordzee aangeeft, het pluspakket aanschaffen of via het internet naar NPO Start kijken. Je verzoek neem ik in ieder geval mee, bedankt daarvoor!


 

wat een onzin

 

 

Ik ben net klant geworden en tot mijn schrik merk ik dat NPO politiek NIET in het basispakket zit

ja je kunt het ook bij de buren kijken of €10 euro betalen voor een “plus pakket”

 

waar is de verantwoordelijkheid om als “Good corporate citizen” het mogelijk te maken dat burgers een zo ruim mogelijk basispakket hebben en over politiek en debatten in de 2e kamer kunnen volgen zonder extra kosten ?

 

is dat niet een schandalige tekortkoming van de onderneming ?  Voor mij reden per direct afscheid te nemen van KPN !

 

 


Ik schrik er ook van dat NPO Politiek niet meer in het basispakket zit!! Juist in deze tijd is dit een basale behoefte. De zenders van de NPO zijn gedurende deze pandemie essentiëler dan de commerciële zenders. 
De bovenstaande reactie van KPN vind ik overigens ook schandalig: “Nu dat alles gelukkig stapje voor stapje terug naar het oude gaat, hebben we ervoor gekozen om deze zenders weer dicht te zetten.” Volgens mij is de lockdown zojuist verlengd. Niets terug naar het oude.

Geef ons deze fatsoenlijke zender met belangrijke informatie alstublieft terug!

 

@Marcia_ @Kpn 


Zoals iedereen ziet : KPN heeft er absoluut schijt aan !


@Doerakker Ik weet niet beter als dat NPO Politiek bij de meeste providers in een extra pakket zitten, dus hebben de meeste niks op met hun klanten begrijp ik.

En je had toch afscheid genomen van KPN.:wink:

@MarijkeR89 Even naar de datum van het bericht kijken waar je op doelt, die is van na de vorige lock down waar het er op leek dat het de goede kant op ging waardoor iedereen massaal weer overal heen kon en we nu met de ellende daarvan zitten.


@Doornekamp33 

Leuk hier ook weer een viroloog te ontmoeten. De pandemie is nu bijna een jaar gaande. Niemand van de WHO heeft nog gezegd dat de pandemie ten einde was òf het eind in zicht. Laat @Kpn  zich bezig houden met telefoon, internet en tv. En laat gevaarlijke uitspraken over het verloop van de pandemie over aan de experts. Jij bent wel viroloog of werkzaam bij de WHO?

@Kpn heroverweg alstublieft het zenderpakket. Mensen hebben in deze tijd grote behoefte aan juiste informatie. Speel in op die vraag en voeg NPO Politiek opnieuw toe aan het zenderpakket 


Gelukkig geen viroloog of maar zelfs ervaringsdeskundige aangaan corona @MarijkeR89 , Laten we dat zeker zo houden.

Alleen heeft KPN in de lock down van begin vorig jaar het kanaal net als andere providers een tijdje gratis open gezet als goede wil, alleen tien de boel weer los ging omdat men dacht het ergste te hebben gehad, waar ik persoonlijk mijn bedenkingen bij had, is alles weer een beetje naar het “nieuwe" normaal gegaan, dus ook de gratis extraatjes van de verschillende providers.

Logisch, ze zijn er om hun centen te verdienen, niet alles gratis weg te geven, dus kost het je nu 6.99 als je een Hussel abonnement hebt of 9.99 als je geen Hussel hebt.

Voor het bedelen zijn er jammer genoeg al teveel daklozen, dus laat dat ook maar aan de pro's over, neem aan dat je niet dakloos bent en van aalmoezen moet leven.😉

 


Hallo! Wat gezellig hier. :sweat_smile: Ik zal zeker intern aangeven dat de wens er is om NPO Politiek in het basispakket op te nemen, @MarijkeR89 en @Doerakker. Voorlopig ligt dit echter niet in de planning.


Hallo! Wat gezellig hier. :sweat_smile: Ik zal zeker intern aangeven dat de wens er is om NPO Politiek in het basispakket op te nemen, @MarijkeR89 en @Doerakker. Voorlopig ligt dit echter niet in de planning.

Dan maak NPO Politiek zender van de maand voor onbepaalde tijd. Of via een evenementenkanaal, want die zijn er nu toch niet (uitgezonderd Top 2000 e.d.)