Skip to main content

Regelmatig krijg ik de melding dat ik van zender heen en weer moet zappen.

beeld en geluid blijven stil staan. Geen storing gemeld.

ontvanger en modum heb ik al herstart. Dit lost het probleem niet op.

iemand enig idee wat te doen??

kpn klanten service kan je tegenwoordig dus niet meer bellen....

Beste @MichaM 

Klantenservice kun je wel bellen met: 0800 - 04 02, en als je dan de vraag moet inspreken zeg je: “medewerker spreken.” 


Okee,

 

maar is er verder geen oplossing om ongestoord televisie te kijken dan nu?


Hoe is de TV ontvanger met de modem aangesloten? Met een kabel of een draadloze verbindingsset? En wat is jou maximale internetsnelheid op jou adres?


Met draad aangesloten.

max snelheid was dacht ik 200

 


Met draad aangesloten.

max snelheid was dacht ik 200

Zou je de modem eens willen resetten? Kan wel zijn dat je je wifi wachtwoorden kwijt bent. Die zou je dan opnieuw in moeten stellen. 


Zit er een switch tussen?


Nee, zit geen switch tussen zo ver ik weet


Dat is toch wel heel bijzonder. Sowieso raad ik je aan om je bekabeling goed na te kijken. Welk type ontvanger heb je?


Hoi @MichaM en welkom op het forum! Ik zie dat je al wat tips hebt gehad, mooi. 😄 Heb je de bekabeling naar de ontvanger toe na kunnen lopen? Als er een internetkabel rechtstreeks van de ontvanger naar de Experia Box loopt, zou je deze dan eens kunnen vervangen door een andere internetkabel? Ik ben benieuwd of je dan nog steeds de melding krijgt. Ook wil de ontvanger resetten (stap 2) nog wel eens helpen. Ik hoor graag of het gelukt is! 


Kabels zijn goed verbonden.

aan en uit zetten heeft niet geholpen.

storing is er nog steeds


@MichaM zou je nog even willen vertellen welke type tv ontvanger je hebt?


Als er een internetkabel rechtstreeks van de ontvanger naar de Experia Box loopt, zou je deze dan eens kunnen vervangen door een andere internetkabel? Ook wil de ontvanger resetten (stap 2) nog wel eens helpen.

Is dit ook gebeurd en wat waren de bevindingen? 

aan en uit zetten heeft niet geholpen.

Dat is geen reset (stap 2). 😉


Reageer