Skip to main content

Hallo. Ik krijg op een avond regelmatig dit schermpje in beeld. Reset de dvs en dan doet ie het weer. Maar 4a5 keer op een avond, daar wordt ik knettergek van. Op de website van kpn kan ik nergens vinden.

Sinds overstap van telfort naar kpn dit probleem.

Hoe kan ik contact opnemen met kpn?

Groet, NVis

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Tsja draadloze verbindingsets. Je moet ze eigenlijk niet willen hebben. Het is gewoon niks.


Dank, Joep1965. Dit is echter niet een antwoord op mijn vraag.Ā 


Daar heeft u een punt:wink: het telefoonummsr is 0800-0402 gratis nummer. Tegen de computer die u aan de lijn krijgt zegt u ik wil een medewerker spreken. Maar hou er voorzichtig rekening mee dat ze weinig voor u kunnen doen omdat het gebruik van draadloze verbindingsets niet wordt ondersteunt.Ā 


Welkom op het forum @NVis. Dit staat los van de overgang van Telfort naar KPN, daarbij is technisch niets veranderd. Dat was puur administratief. Het lijkt erop dat de tv-ontvanger het signaal niet goed krijgt van het modem, en daar zitĀ de draadloze verbindingsset tussen. Op onze site hebben we een pagina die je helpt om de aansluiting van de draadloze set te controleren:Ā Storing met de Draadloze Verbindingsset oplossen. Bij Telfort waren dezelfde tips van toepassing, hopelijk is de aansluiting volgens die dingen gedaan. Helpt dat?


We hebben geen reactie meer van je gezien @NVis, is het verbeterd? Als we nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.