Skip to main content
Beantwoord

zender van de maand

• April 4, 2020
  • 9 reacties
  • 127 keer bekeken

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

zender van de maand is tv oranje op kanaal 42 ๐Ÿ‘veel kijk plezier ๐Ÿ˜€

Beste antwoord door Erik van KPN

Ach, het was me helemaal ontschoten! Bedankt voor deze herinnering, Corย :slight_smile:

'k Heb er gauw toch nog even een topic over gemaakt

ย 

Edit: ik zie nu ook de verwarring. Bij mij geeft de gids en infobalk aan dat het 100% NL is, maar het beeld is TV Oranje. Ik ga erachteraan.

ย 

Zender van de maand moet dus inderdaad 100%NL zijn. Het wordt vanavond nog aangepast. Ik ga m'n topic aanpassen :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 4, 2020

Mooi berichtย @cornelis48ย 

Totaal TV schrijft trouwens ย wat anders :ย 

Gedurende de gehele maand april wordt aan dit gratis coronapakket ook de Nederlandse muziekzender 100%NL TV toegevoegd. Deze muziekzender is normaal in het aanvullende abonnement Pluspakket geplaatst. KPN Interactieve TV-klanten kunnen 100%NL TV gedurende de gehele maand april bekijken via het etalagekanaal op voorkeuzepositie 42. Overigens is op dit moment - ondanks de bevestiging van KPN - op dit etalagekanaal TV Oranje te zien.

ย 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-breidt-basispakket-interactieve-tv-in-april-tijdelijk-uit/

ย 

Weย zijn wel weer 6 uur verder. Misschien kan anders @Dennis Schreveย of jijzelf nog even checken wat er nu te zien is op kanaal 42?ย 

Forum|alt.badge.img+16
  • April 4, 2020

Beleef KPN heeft het ook over 100%NL en niet over TV Oranje en ook iTV Online meldt 100%NL maar op 42 is TV Oranje te zien. Beetje gek wel.ย 
ย 

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 4, 2020

IS BIJ ONS tv oranjeย 

Forum|alt.badge.img+16
  • April 4, 2020

IS BIJ ONS tv oranjeย 

Correct

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ach, het was me helemaal ontschoten! Bedankt voor deze herinnering, Corย :slight_smile:

ย 

Edit: ik zie nu ook de verwarring. Bij mij geeft de gids en infobalk aan dat het 100% NL is, maar het beeld is TV Oranje. Ik ga erachteraan.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 4, 2020

@Erik_ย 

Je was zo gehaast met jouw bericht dat je nu ineens april 2002 noemt! ๐Ÿ˜‚

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/zender-van-de-maand-april-2002-494958

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik ben stiekem een tijdreiziger :P

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 4, 2020

ย 

ย 

Zender van de maand moet dus inderdaad 100%NL zijn. Het wordt vanavond nog aangepast. Ik ga m'n topic aanpassen :)

Forum|alt.badge.img+16
  • April 4, 2020

@Erik_ย inmiddels aangepast zie ik op de ontvanger! Beeld is nu 100%NLย