Skip to main content

Zender van de maand 42 is nu Boomerang.

Echter is de zender informatie nog van NPO 1 Extra.

(op zich maakt het natuurlijk niet veel uit; je kunt er toch niet van opnemen...)

Hey @PeterG,

Inderdaad voor de opnames niet noodzakelijk, maar wel netjes om de juiste informatie in beeld te hebben met wat er speelt. De leverancier op de hoogte gesteld. Wanneer ze meewerken staat vanaf vanavond (en anders morgen) de juiste info beschikbaar.

Wederom dank voor het melden 👊🏻


NPO Extra zit toch op kanaal 81 in het pluspakket?

Daarop hebben wij verleden week gekeken.😉


Ja inderdaad @joop2011 . 

Maar de zender was tijdelijk voor abonnee's zonder pluspakket via kanaal nummer 42 te zien. Daar is maandelijks een zender uit het pluspakket op aanwezig. Ter promotie van dat pluspakket.

Ik heb zelf ook steeds kanaal 81 gebruikt, maar er zijn nog steeds abonnee's zonder het pluspakket.


Nog iets anders @TijtheMan 

Ik heb 't maar vast aangekondigd:

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2023/01/02/doorgifte-bbc-london-verdwijnt-bij-kpn-tv/

https://www.totaaltv.nl/nieuws/bbc-met-betere-beeldkwaliteit-door-bij-nederlandse-providers/

SD doorgifte via satelliet van BBC stopt.


@PeterG,

Bij mijn weten (maar ik zit niet in die tak van sport) gebruiken we de SD feed al even niet meer, maar wordt de HD feed voor het SD signaal gebruikt. Ik ben je signaal in ieder geval nog wel even aan het polsen bij de betreffende afdeling.


@TijtheMan

Via 101 is de SD Londen versie beschikbaar. 

Dit werkt ook met kanaal 26 als je de ontvanger op SD zet. Dan zie je (ook) gewoon het regionale blok. Terwijl de HD versie, ook op 26 bij HD instelling, een tekst geeft dat het regionale blok niet beschikbaar is via HD.

Dus voor 13 februari moet iig de SD via 26 een downgrade van de HD worden. 


@TijtheMan,

Ik steel nu het topic van @PeterG 😉 Kunnen jullie eens kijken naar de radio gids van Veronica? Daar staat telkens ‘het basispakket’ als naam in de gids. Daar klopt iets niet.


@TijtheMan

Via 101 is de SD Londen versie beschikbaar. 

Dit werkt ook met kanaal 26 als je de ontvanger op SD zet. Dan zie je (ook) gewoon het regionale blok. Terwijl de HD versie, ook op 26 bij HD instelling, een tekst geeft dat het regionale blok niet beschikbaar is via HD.

Dus voor 13 februari moet iig de SD via 26 een downgrade van de HD worden. 

@PeterG, Het stond al op de radar van degene die ermee aan de gang moeten. De wijzigingen staan dus op de planning.


@TijtheMan,

Ik steel nu het topic van @PeterG 😉 Kunnen jullie eens kijken naar de radio gids van Veronica? Daar staat telkens ‘het basispakket’ als naam in de gids. Daar klopt iets niet.

@King006, Ik heb ernaar gekeken. Anders nog iets? 😜

Verzoek ingediend bij de leverancier om de gegevens te herstellen naar wat het moet zijn. Ook hier weer dank voor het signaal.


@TijtheMan,


voorlopig was dit hem 😉


September 2023, wild tv, maar nog steeds out tv.

Al gedaan...stekker uit, stekker in, opnieuw opgestart.

Of moeten jullie nog de stekkers verwisselen.


Verhip. Dat zijn ze inderdaad vergeten voor de Arris en Arcadyan ontvangers!

(en is doorgegeven)


Het is aangepast @HP51 .