Skip to main content

Tot en met september 2021 schreef moderator @Erik_  elke maand een topic over de zender van de maand. Geen idee waarom dit is gestopt, maar ik wil dat artikel voor de maand november 2022 wel een keer op mij nemen. 

In november 2022 is Eurosport 2 de zender van de maand.
 

 

Eurosport 2 vind je in het Pluspakket op kanaal 36. Heb je het Pluspakket nog niet? Dan kijk je de hele maand september gratis via kanaal 42. Als je ook na november wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu » Mijn service » Zenderpakketten / Menu » Instellingen » Zenderpakketten) of via MijnKPN toevoegen aan je pakket. 

bron : 

https://www.kpn.com/beleef/blog/zender-van-de-maand-kijken.htm

We zijn er mee gestopt omdat in oktober ‘21, tijdens mijn vakantie, de collega's vergeten waren een nieuw topic te maken 😁 En bij terugkomst hebben we het erover gehad en besloten er helemaal mee te stoppen. Dit omdat de topics in verhouding niet heel vaak bekeken werden / reacties kregen. Maar, als jij het leuk vindt om ze te maken, ga vooral je gang 👍🏻


En volgens mij hebben heel veel klanten KPN Hussel internet, KPN tv en KPN mobiel.

En bij die combinatie heb je het pluspakket gratis en heb je die zenders zo wie zo.😉


Ik vermoed dat bijvoorbeeld @Dennis Schreve ook wel zo'n topic wil schrijven. Wil je dat volgende maand doen, Dennis? 

Ik zag toevallig ergens dat Eurosport 2 deze maand aan de beurt was en ik kijk graag naar Eurosport. Maar volgende maand mag iemand anders het stokje overnemen. 


Ik vermoed dat bijvoorbeeld @Dennis Schreve ook wel zo'n topic wil schrijven. Wil je dat volgende maand doen, Dennis? 

Ik zag toevallig ergens dat Eurosport 2 deze maand aan de beurt was en ik kijk graag naar Eurosport. Maar volgende maand mag iemand anders het stokje overnemen. 

Ik helaas niet @Noordzee, want ik dan helaas andere dingen aan me hoofd. 😉