Skip to main content
Beantwoord

zender van de maand opnemen

  • December 22, 2019
  • 4 reacties
  • 348 keer bekeken

kevinnec20
Nieuwkomer

ik wil graag de zender van de maand opnemen als dat doe staat dat ik die niet kan opnemen hoe kan ik toch wel de zender van de maand opnemen?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Kevin, welkom op het forum! Het is niet mogelijk om op te nemen van het zender van de maand kanaal. Als je die zender wilt opnemen, dan kun je het Pluspakket nemen. Dan krijg je de zender van de maand op zijn originele kanaal in je pakket. Op dat moment kun je dan van dat kanaal opnemen mits de zender dat opengesteld heeft (bij sommige programma's is het vanuit de rechten niet mogelijk om op te nemen). 

 

Ik heb even voor je gecontroleerd, Serious Request is opengesteld voor opnemen. Dus als je het Pluspakket zou nemen (kan via je ontvanger of via je MijnKPN) dan kun je van kanaal 76 opnemen. 

 

Opnames kun je wel alleen bekijken zolang je een zenderpakket actief hebt. Dat betekent dat als je dan daarna het Pluspakket weer zou opzeggen, je de opnames ook niet meer kunt zien. Wel blijven opnames achter de schermen bewaard tot de maximale termijn van 1 jaar. Als je dan ook binnen die periode het Pluspakket opnieuw zou aanzetten, dan kun je de opnames ook weer bekijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 22, 2019

Niet denk ik. En al zou het wel kunnen: alle opnames zouden vervallen wanneer de maand voorbij is gok ik zo. Zo iets dergelijks heb ik dacht ik wel eens gelezen bij iemand die een zender pakket wisselde. Alle opnames van de betreffende zenders waren weg. Leuk hé, KPN met zn opnames in de cloud... :wink:


  • December 22, 2019

Bedoel je specifiek life line serious request? Dat zal niet opneembaar zijn om diverse redenen. Dan zouden dat blokken van 6 uur worden van plaats A naar plaats B.

In het algemeen kan je zo'n zender wel opnemen op het oorspronkelijke kanaal dan moet je wel het betreffende pakket afnemen zoals het pluspakket, uiteindelijk is dat zender van de maand kanaal een reclame uiting. 

 

Een omweg zou zijn met technische hulpmiddelen dan komt het HDMI onderdeel HDCP om de hoek kijken die zo roet in het eten kan gooien.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 23, 2019

Hoi Kevin, welkom op het forum! Het is niet mogelijk om op te nemen van het zender van de maand kanaal. Als je die zender wilt opnemen, dan kun je het Pluspakket nemen. Dan krijg je de zender van de maand op zijn originele kanaal in je pakket. Op dat moment kun je dan van dat kanaal opnemen mits de zender dat opengesteld heeft (bij sommige programma's is het vanuit de rechten niet mogelijk om op te nemen). 

 

Ik heb even voor je gecontroleerd, Serious Request is opengesteld voor opnemen. Dus als je het Pluspakket zou nemen (kan via je ontvanger of via je MijnKPN) dan kun je van kanaal 76 opnemen. 

 

Opnames kun je wel alleen bekijken zolang je een zenderpakket actief hebt. Dat betekent dat als je dan daarna het Pluspakket weer zou opzeggen, je de opnames ook niet meer kunt zien. Wel blijven opnames achter de schermen bewaard tot de maximale termijn van 1 jaar. Als je dan ook binnen die periode het Pluspakket opnieuw zou aanzetten, dan kun je de opnames ook weer bekijken.


kevinnec20
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 23, 2019

bedankt ik heb pluspakket genomen  geld niet voor serius request maar voor de top 2000