Skip to main content

Hoi! Sinds gisteren krijg ik bij Wild Earth (kanaal 86) ineens de melding ‘Deze zender is momenteel niet beschikbaar. Een ogenblik geduld alstublieft.’ Ik heb niets aan instellingen gewijzigd en alles lijkt goed te staan. Volgens Mijn KPN is het Plus pakket (daar is de zender onderdeel van) gewoon geactiveerd.

Hoe is het op te lossen?

Ook in de app en op de site is Wild Earth momenteel niet beschikbaar

 


Bij KPN is hij compleet uitgevallen. Via Samsung tv plus is de zender nog wel te krijgen. Hopelijk werkt het komende week weer wel bij KPN.


Zaterdag 26-2 rond 17:15 is het storingsscherm erop gekomen. Er was (zaterdag) veel hapering op de zender, wat ik overigens ook ervaarde via Samsung TV Plus. Daar doet Wild Earth het, maar bij kpn is ie nog niet terug. Iemand moet even op een knop drukken denk ik.


Hi @Tojo3107, zo te lezen heeft de zender WildEarth last van een storing gehad de afgelopen dagen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er verder geen meldingen over heb gezien. Daarom ben ik benieuwd naar hoe het er nu voor staat. Werkt de zender weer zoals het hoort?


Dank, hij doet het weer.


Sinds gister 15/07/2023 heeft zender Wild Earth een melding dat het momenteel niet beschikbaar is mat hetzelfde beeld als hier boven. Ik heb de modem opnieuw gestart en de software opnieuw geinstalleerd?? maar er is niks verandered? hoe lang duurt het voordat het weer werkt?


Ook in de app en op de site is de zender momenteel niet beschikbaar.

 


Hi @Terry Balvers, doet de zender het nu weer? Als ik er zelf naar probeer te kijken, doet hij het weer goed 🙂


Even uitgeprobeerd op de Arris 2952 en in de smart-tv app (samsung). In beide krijg ik de zender hier, Maja.