Beantwoord
Zenderaanbod TV5 Monde
Heb sinds twee dagen TV van KPN en Ziggo TV vaarwel gezegd.
Maar een goede daad blijft nooit ongestraft!
Een van onze favourite zenders kunnen we niet meer ontvangen namelijk TV5 Monde
Dit is voor cultuur en natuur een geweldige zender met vaak Nederlandse ondertitels
Een van onze favourite zenders kunnen we niet meer ontvangen namelijk TV5 Monde
Dit is voor cultuur en natuur een geweldige zender met vaak Nederlandse ondertitels
Beste antwoord door Paul van KPN
Prudent schreef:
Heb sinds twee dagen TV van KPN en Ziggo TV vaarwel gezegd.
Een van onze favourite zenders kunnen we niet meer ontvangen namelijk TV5 MondeDit is voor cultuur en natuur een geweldige zender met vaak Nederlandse ondertitelsNatuurlijk heb ik gezien dat KPN deze zender niet (meer) aanbiedt.
Ik zoek nu medestanders om KPN te bewegen om op hun besluit terug te komen.
Een van onze favourite zenders kunnen we niet meer ontvangen namelijk TV5 MondeDit is voor cultuur en natuur een geweldige zender met vaak Nederlandse ondertitelsNatuurlijk heb ik gezien dat KPN deze zender niet (meer) aanbiedt.
Ik zoek nu medestanders om KPN te bewegen om op hun besluit terug te komen.
Is het wel een straf als je er zelf voor kiest?🤔 Goede daad ben ik het uiteraard mee eens.
Maar die medestanders vind je hier. De grote zenderwijzigingen van dit jaar zijn inmiddels ruimschoots aangekondigd/besproken, dus ik verwacht niet dat de zender (binnenkort) terugkomt. Je weet het natuurlijk nooit, ook Brava is uiteindelijk teruggekomen...
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.