Skip to main content

Beste lezer, mijn zwarte zenderkastje slaat regelmatig op slot tijdens het kijken. Dan moet ik met de knop opnieuw opstarten. Daarna heb ik wel weer beeld. Kan dit anders opgelost worden? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet Thea VisserĀ 

Goedemiddag @TheaLucia, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hmm, dat is zeker niet de bedoeling. Gaat hij dan uit zichzelf uit, of krijg je hiervoor een bepaalde melding waarom hij uitvalt? En heb je als de televisie uitvalt nog wel gewoon internet / WiFi? En hoe vaak is regelmatig? Elke dag of een keer per week? Verder ben ik benieuwd welke knop je bedoelt, is dat de standby knop bovenop? En voer je dan een gehele reset uit? Want een reset van deze tv-ontvanger lijkt me sowieso verstandig om even uit te voeren.

Kan je aangeven op welke manierĀ je jouw tv-ontvanger hebt aangesloten op de Experia Box? Gaat dit rechtstreeks met een kabel of gebruik je een draadloze verbindingsset?

Tot slot, wil je jouwĀ Forum profielĀ aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger (kan bij persoonlijke opmerkingen)? Dan kan ik even verder kijken indien de reset niet heeft geholpen.
Ā 


@TheaLuciaĀ ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is jouw probleemĀ inmiddels opgelost, of moeten we hier nog even naar gaan kijken?


Mijn probleem is tot nog toe opgelost, nadat ik het tv kastje opnieuw heb opgestart. Heel erg bedankt voor de info.


Fijn om te lezen! Mocht je toch in de toekomst nog vragen of problemen hebben, dan weet je ons te vinden!


Reageer