Skip to main content
Na het aanmaken van een nieuwe zenderlijst klik ik op opslaan, en voer een naam in. Maar vervolgens is de lijst verdwenen en wordt niet opgeslagen. Ik heb de ontvanger al eens een minuut van de stroom gehad en opnieuw opgestart, maar dat helpt niet. Iemand een idee?
Goedenavond gs42, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat lastig dat het je niet lukt om een eigen zenderlijst aan te maken! Goed dat je extra hebt gekeken naar het 'opslaan moment'. Wat er precies misgaat, is voor mij dan ook nog even een raadsel. Ik wil in ieder geval aanraden om even de tv-ontvanger te resetten, terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dat kan heel gemakkelijk via de stappen op deze website. Wil je dit uitvoeren, en hierna nogmaals proberen om een eigen zenderlijst te maken? Ik ben benieuwd of het helpt namelijk! Zo niet, vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan ga ik verder op zoek naar de oplossing!
Nieuwe zenderlijst maken:


  • Zenderlijst instellingen > nieuwe zenderlijst (groen); druk op OK.
  • Dan "naam zenderlijst". Voer nieuwe naam in en selecteer het ok balkje (!) en klik op OK.
  • Selecteer minimaal één zender (aanvinken met de OK-knop)
  • Daarna (!) Bewaar zenderlijst selecteren (keuze wordt groen) en klik op OK. (!)
  • Je hebt nu een nieuwe zenderlijst.

Zenderlijst gebruiken:

Druk tijdens tv kijken op de blauwe knop. Rest wijst zich m.i. zelf.



Het woord 'opslaan' komt nergens in het menu voor....
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb nogmaals de stappen doorlopen van @PeterG, maar de nieuwe lijst wordt niet opgeslagen. Daarna de ontvanger gereset: de software verwijderd en opnieuw laten installeren. Maar het werkt nog steeds niet.



Nadat ik een aantal zenders heb aangevinkt en op Bewaar zenderlijst klik en vervolgens een naam kies + OK, is de zenderlijst leeg en staat de opgeslagen lijst er niet bij. Nog meer iedeën iemand?
Nee. ik heb precies opgeschreven wat ik via de decoder deed.



Maar eh, hoeveel zenderlijsten heb je nu?
@gs42, vreemd! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan ga ik kijken of ik hier nog meer over kan vinden. En anders kan ik collega's lastigvallen met deze kwestie 🙂
Wel jammer dat ie niet aangeeft hoeveel lijsten ie heeft. Er kan mijns inziens een (niet bekend gemaakt) maximum aan zitten.
Op dit moment heb ik geen een zenderlijst want ik kan er geeneen opslaan.
@gs42, vreemd! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan ga ik kijken of ik hier nog meer over kan vinden. En anders kan ik collega's lastigvallen met deze kwestie :)

Gedaan! Bedankt alvast.
Op dit moment heb ik geen een zenderlijst want ik kan er geeneen opslaan.

Dankje. Dan gaat mijn theorie dat er een maximum is dus de mist in.



Je kunt een zenderlijst overigens pas vastleggen als er minimaal één zender is geselecteerd.



Al een softwareherstel gedaan?



Menu - instellingen. Druk hier 2 X op geel. Zet software verwijderen op JA. En activeer de actie door bewaren te selecteren en de OK knop in te drukken.
@gs42, kan je aangeven welke naam je de zenderlijst wil geven? Zitten hier geen 'rare' tekens bij, zoals trema's, punten, komma's, of streepjes? Dat is het enige wat ik nog kan bedenken. Dus probeer ook eens een andere naam 😉



Wil dit niet baten, ga ik er alsnog intern achteraan!
@gs42, helaas zie ik geen reactie meer. Mocht je nog op zoek zijn naar een oplossing dan hoor ik graag van je!

Reageer