Skip to main content
Beantwoord

Zenderpakket

  • August 19, 2020
  • 18 reacties
  • 163 keer bekeken

Suusie47
Deelnemer

Gister pluspakket toegevoegd en ook een mail gehad dat die erbij kwam. Maar een dag later nog steeds niks alles al geprobeerd stekker eruit en zo. Maar nog steeds niks.

Beste antwoord door Suusie47

Ooooh sorry helemaal vergeten maar we hebben sinds gistermiddag eindelijk het zenderpakket en we zijn er super blij mee. En nu zijn we druk bezig met de afhandeling van de verhuizing😀😀😀😀

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

18 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • August 19, 2020

Hallo @Suusie47,

Staat het pakket al wel actief in MijnKPN? Zo ja, zou je dan de ontvanger is een harde reset willen geven en kijken of dat wel werkt? 

Nieuwe software :
 

Oude software: 
 

 


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 19, 2020

Zie hier, hoe je een harde reset uitvoert.


Forum|alt.badge.img+16
  • August 19, 2020

Zie hier, hoe je een harde reset uitvoert.

@joop2011 De plaatjes en stappenplannen die ik toevoeg zijn hetzelfde als de pagina waarnaar jij verwijst ;). 


Suusie47
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2020

Ik krijg dit als ik bij de zenderpakketten kijk.


Forum|alt.badge.img+16
  • August 19, 2020

Hallo @Suusie47,

Het lijkt er op dat de order nog open staat en blijft hangen. Bel even met 0800-0402 voor een snellere ondersteuning hiervoor.


Suusie47
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2020

Top heb ik gedaan en inderdaad hij staat nog open. We moeten geduld hebben🙂


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 19, 2020

Zie hier, hoe je een harde reset uitvoert.

@joop2011 De plaatjes en stappenplannen die ik toevoeg zijn hetzelfde als de pagina waarnaar jij verwijst ;). 

 

Helemaal top.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Suusie47. Welkom op het KPN Forum! Kan je inmiddels de zenders van het Pluspakket al bekijken? Als je nog steeds niet naar deze zenders kan kijken, laat dan jouw gegevens achter in je KPN Forum profiel. Dan zoek ik het verder voor je uit. We horen graag van je!


Suusie47
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 20, 2020

Nee we hebben ze nog steeds niets maar ik heb al contact gehad met je collega's. Ze hebben de bestelling er uit gehaald en ik moet over een week terug bellen naar de safe afdeling om te kijken of het dan wel lukt. Want wat blijkt ze zijn ergens achter de schermen mee bezig wat misschien de oorzaak kan zijn van ons probleem. En we krijgen het pluspakket dan een aantal maanden gratis als die is toegevoegd :ok_hand:


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah kijk, dat lijkt mij een goede deal. Ik hoop dat het snel verholpen wordt. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ze hebben de bestelling er uit gehaald en ik moet over een week terug bellen naar de safe afdeling om te kijken of het dan wel lukt. 

Is het inmiddels gelukt om het Pluspakket toe te voegen?

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ze hebben de bestelling er uit gehaald en ik moet over een week terug bellen naar de safe afdeling om te kijken of het dan wel lukt. 

Is het inmiddels gelukt om het Pluspakket toe te voegen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het is gelukt. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

 


Suusie47
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 31, 2020

Ik moet morgen nog bellen nu ben ik niet thuis. Als het allemaal gelukt is hoor je het van me. Ik ben er dus nog mee bezig. Zit ook nog midden in een verhuizing🙂. Alles komt tegelijk. Maar het komt hopelijk allemaal wel goed.

Vriendelijke groeten suusie34 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah oke, dat wist ik niet. Ik hoor het vanzelf.


Suusie47
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 2, 2020

Nou nog steeds niks belde gister en toen hadden een storing bij de kpn alles lag plat dus nog steeds niks opgeschoten. Vanmiddag weer een herkansing hoop ik. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Dacht stap over naar kpn minder problemen. Maar niks is minder waar. Maar goed terug naar ziggo gaan is helemaal geen optie dus nog steeds door de zure appel heen bijten. Want ik moet ook weer contact opnemen met ziggo want die hebben weer geld van me rekening afgehaald terwijl ik daar helemaal niet meer zit. Maar goed de aanhouder wint hopelijk altijd. 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat vervelend dat het nog steeds niet gelukt is. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om het pluspakket voor een aantal maanden gratis toe te voegen, anders had ik et voor je in orde gemaakt. Ik hoop dat het pakket snel toegevoegd wordt. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:


Suusie47
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • September 3, 2020

Ooooh sorry helemaal vergeten maar we hebben sinds gistermiddag eindelijk het zenderpakket en we zijn er super blij mee. En nu zijn we druk bezig met de afhandeling van de verhuizing😀😀😀😀


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Dat is goed nieuws! Het heeft even geduurd, maar dan kan je nu toch na een drukke verhuisdag naar het Pluspakket kijken. Succes met de verhuizing! :relaxed: