Skip to main content

Ik ben HEEL erg boos over de gang van zaken omtrent het wijzigen/aanzetten van mijn zenderpakketten. Na 2 dagen bellen en 4 verschillende medewerkers allemaal verschillende verhalen te hebben aangehoord, en zou wel goed komen, is het nog steeds niet goed, en draai ik voor de kosten op.

 

BAH

 

D.Kaart

Probeer het via Chatten, daar heb ik goede ervaringen mee.

 

Klik hier.

Klik daarna op televisie

Scrol na beneden en klik op “ik heb een andere vraag en wil contact” 

Scrol na beneden en klik op de middelste Chatten. 

 

P.S.

Om wat voor een pakket gaat het?

 

Je kan ook op een moderator wachten (medewerker KPN), vul dan je gegevens in dit forum in bij je bij “mijn profiel” 

Alleen een moderator kan deze gegevens zien. 

Kan soms wel een paar dagen duren, de moderators zijn momenteel heel erg druk. 


Het enige dat ik wil, en waar ik nog bereid ben tijd in te steken, is een kundig iemand van KPN spreken die mijn problemen oplost. Problemen door KPN gecreëerd.

 


Ik ben net als jij klant van KPN.

Je kan bellen, 0800-0402 dat is gratis.

Of wat ik aangaf en geode ervaringen mee hebt, chatten. 

 

Of zoals ik ook aangaf, op een moderator wachten, maar die kan alleen helpen als je je gegevens in je profiel compleet hebt ingevuld. 

 

P.S.

Uit ervaring weet ik, dat KPN je met de kosten tegemoet komt. 


Hoi @Maradonnie, welkom bij ons op het forum. Iets gaat niet goed rond het aan/uitzetten van een zenderpakket begrijp ik, zou je kunnen toelichten wat er niet goed gaat? Welk zenderpakket gaat het om, wil je die aan of uit hebben, wat zou er goedkomen? Naast de volledige gegevens op je forumprofiel die Joop al noemt helpt het ons ook om te weten wat er precies aan de hand zodat we met je mee kunnen denken.


Ik heb niet de behoefte het hier te delen, ik wil gebeld worden door iemand die wel verstand van zaken heeft.


Nou kan je geholpen worden door iemand die verstand van zaken heeft…. want de mods hier zijn uitstekend (!), wil je het niet.

Wat is het probleem om het betr. zenderpakket te vermelden.

En je pers. informatie, zodat ze ook in de systemen kunnen duiken, te vermelden in het forumprofiel wat afgeschermd is voor de hele wereld behalve voor jouzelf en de mods?

De mods werken nou eenmaal via dit forum en niet telefonisch. En zijn over het algemeen veel beter dan de telefonisten. Dus of je nou blij wordt als je door de tel. ingang wordt gebeld (of ze zelf belt)…. nouja, dat antwoord heb je feitelijk al gegeven.

De keuze is aan jou. Of je laat je (eindelijk) écht helpen, want dat doen ze hier!!

Of niet.


Ik ben hier niet mee bekend, en ga niet mijn persoonlijke info delen via het internet.

 


Die persoonlijke info is niet openbaar als je dat in je profiel invult. Je moest eens weten wat ik dáár heb staan, zelfs mijn telefoonnummers. Maar zie jij die in mijn profiel? Nee. Zo ziet niemand wat jij in je profiel zet. Dat is alleen voor de mods en jijzelf te lezen. Zelfs andere kpn-ers dan de mods hebben geen toegang tot de profielen!

Zonder die afgeschermde profielen zouden ze niemand hier kunnen helpen.

Welk zenderpakket het betreft zou wel hier in het topic kunnen. Daar is niets persoonlijks aan lijkt mij.


Ik heb gevraagd ziggo sport aan te zetten, toen heeft men ESPN aangezet, 3X over teruggebeld en zou geregeld worden, allemaal verschillende verhalen, en nu zit ik met  én Ziggo, én ESPN… en kan niet uitgezet worden .. zegt men, en de ander beloofd weer van wel, en zegt geld gecrediteerd te hebben. Ik maak me zorgen om de rekening die ik straks ga krijgen.

 


Ah, okee.

Een zenderpakket kan pas afgezet worden na één maand afname (dus bv. van 10 dec. t/m 10 jan., het kan dan v.a. 11 jan. weer uitgezet door jou of via kpn).

Zet je het de dag na één maand uit dan wordt er ook maar één maand in rekening gebracht. Je betaalt een zenderpakket na één maand feitelijk per dag.

Aangezien ESPN nu waarschijnlijk nog geen maand loopt kan het nog niet uitgezet worden. Ook niet handmatig helaas.

En na 7 jaar hier ken ik ze een beetje: aangezien ESPN door een kpn-er ook per ongeluk (ongewenst) is aangezet zal @Jasper vást bereid zijn dit op een volgende of daaropvolgende factuur te crediteren. Maar dan moet het wel uitgezet worden na één maand. Door jou (of kpn, maar dan moet je even bellen of via dit topic Jasper attenderen. Daarvoor moeten wel je gegevens in je profiel staan).

ESPN kost op maandbasis 12,99 en Z.S. 14,99
ESPN 221 - 226
Ziggo Sport 233 - 238


Even bellen heb ik dus gedaan, meerdere keren en nog zit ik met de problemen die niet opgelost worden.

 


Laat het via Jasper lopen en het komt goed. Maar dan zul je wel je profiel even in moeten vullen dit ivm de wet op de privacy (AVG). Ze mogen je daardoor niet opzoeken aan de hand van je e-mail adres v.h. forum.

Zie verder mijn uitleg hierboven. Het ongewenste pakket (ESPN) kan nu om technische reden wsl nog niet uit.


Profiel heb ik ingevuld.

 


Hartstikke mooi (al zie ik het dus niet). @Jasper  ziet het wel, dus die gaat er vast en zeker mee aan de slag :relaxed: .


Bedankt voor de gegevens en de toelichting @Maradonnie, ik ben daarmee voor je gaan kijken. Zo te zien staat het ESPN pakket als gratis aangegeven, dus ik verwacht er geen kosten voor op de factuur. Ik heb ook geprobeerd om het pakket voor je stop te zetten, zodat het hopelijk ook niet op de factuur komt te staan. Als het gelukt is krijg je een bevestiging dat het ESPN pakket weer gestopt wordt. 


Toch nog opgelost.. Dankjewel.


Graag gedaan @Maradonnie! Ik heb het voor de zekerheid nog even voor je nagekeken, het ESPN pakket staat niet meer actief bij het abonnement :slight_smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.