Skip to main content

beste medewerkers van KPN,

in november heb ik meegedaan met een actie voor 3 maanden een gratis extra zenderpakket, en heb toen voor videoland gekozen. Op de factuur zie ik dat ik toch elke maand 8,99 heb betaald. Net heb ik een medewerker gesproken, telefonisch, en hij raadde me aan een bericht te sturen op het forum, bij deze. 

Hier twee afbeeldingen, van de actie en van de factuur.

Op 22 november is mijn extra zenderpakket ingegaan,

ik hoop op vergoeding van deze kosten,

 

met vriendelijke groet,

Janneke Bergmans

 

 

Hoe werkt dit? Ik werd gevraagd door de klantenservice om mijn vraag in het forum te zetten, maar als niemand reageert van KPN helpt dat niet…. @Kpn @klantenservicevraag @klantenservice 

vriendelijke groet, Janneke


Hallo @Janneke B, welkom bij ons op het forum. Wij pakken de topics op volgorde van binnenkomst op, als het druk is kan dat wat langer duren zoals je merkt. Dit is geen chat waar je meteen een antwoord krijgt. Ook kan de community vaak helpen met veel vragen, maar voor jouw specifieke vraag is dat wat lastiger.

Je had zo te zien het Videolandpakket aangezet, en het klopt dat je daarvoor moet betalen. In MijnKPN werd bij de zenderpakketten die bij deze actie mogelijk waren met oranje tekst aangegeven dat ze gratis zouden zijn, dat gold voor deze zenderpakketten:

  • Fox Sports
  • Opnemen pakket
  • Duits pakket
  • Turks pakket
  • Hindi pakket
  • Pluspakket
  • Ziggo Sport totaal (hierop kreeg je 50% korting)

 

Videoland staat er zoals je ziet niet bij, dat pakket was geen onderdeel van de actie.


Beste Jasper,

 

bedankt voor je antwoord!

Ik zie het nu pas. Ik begrijp dat het wat langer kan duren maar wist niet dat het zo lang zou duren, vandaar.

Ik zou niet zomaar een pakket aanschaffen als ik niet even check of het klopt, ik dacht zeker te weten dat ik ook Videoland erbij zag staan. Nou ja, niets aan te doen.

Maar bedankt voor het antwoord in ieder geval!

Met vriendelijke groet,

Janneke