Skip to main content

Ik ga de 8ste week in.  Elke week wel 1 of twee keer gebeld.  Bij mij staat ook het zenderpakket vast.   11 mei 2021 getracht ESPN er af te gooien maar toen kreeg ik de melding " in behandeling, kan 10 minuten duren.  Die 10 minuten duurt nu 8 weken.  Vriendelijke medewerkers proberen het op te lossen maar het enige antwoord is ik heb weer een ticket aangemaakt kijk volgende week weer eens.  Zelfs verteld 1 van de medewerkers dat een chef ook niet weet wat ie moet doen.  Klacht ingediend. Ben twee keer onder werktijd gebeld.  Verder niet.  Later van de klantenservice gehoord dat de klacht is afgewerkt.   Word er echt moe van !!

Hallo @Rovake Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Dat laatste is jouw geval erg gewenst, denk ik, want het één en ander duurt wel heel erg lang. Het gebrek aan duidelijk helpt vast ook niet mee. Nu had je al enkele gegeven achtergelaten op je forum profiel en aan de hand daarvan heb ik de stand van zaken bekeken. Het wijzigingsverzoek, het verzoek om dat pakket te verwijderen, zit inderdaad vast. De klantenservice heeft meerdere malen een achterliggende afdeling aangestuurd, om dit op te lossen. Daar is nu het wachten op. Verder heb je ook een klacht ingediend en op basis daarvan heeft een collega contact met je willen opnemen. Diegene heeft je echter niet te pakken gekregen. Volgens mij hoor je dan een berichtje te krijgen, zodat je kunt terugbellen op een geschikt moment. 

Via deze weg is dat proces niet te versnellen: er wordt -hoe flauw het ook klinkt- echt gewerkt om dit op te lossen. Je zult bericht krijgen als dit opgelost is en je mag altijd zelf ook om een update vragen. 


Beste Bart,

Ga nu de 10de week in en het is nog niet opgelost.  Heb weer gebeld en steeds hetzelfde antwoord " ik moet maar afwachten" .  Afgelopen maandag een medewerker aan de lijn gehad en die zou mij gisteren terug bellen.  Maar je snapt het denk ik wel.... ik ben niet gebeld.  Heb hier echter geen goed woord voor over.  Voel mij echt in de zeik genomen.  Men zou mijn maandelijkse betaling aanpassen echter ik betaal nog steeds de volle mep.   Van mijn klacht die ik ingediend Heb is ook nog steeds geen reactie van gekomen.  Het valt mij vies tegen hoe KPN met zijn klanten omgaan. Geen goed woord voor over  


Ja, dat duurt wel heel lang en ik kan me je gevoel wel voorstellen, @Rovake Je verhaal ligt bij de juiste partij en daar is -helaas nog steeds- het wachten op. Vanzelfsprekend volgt er een vergoeding, als dit eenmaal is opgelost. Dat hebben de collega's van de klantenservice ook heel duidelijk vermeld. 


Beste Bart,

Kom weer bij jou op de lijn.  Deze week wordt het drie maanden dat ik storing heb.  Nu net twee keer gebeld en twee keer word de verbinding verbroken.  De derde keer gebeld en dan krijg ik niets te horen.  Heb een steeds slechter gevoel over KPN en ga als deze maand de storing niet opgeheven is dan weg bij KPN.    Misschien kan jij nog iets betekenen voor mij.

Bij voorbaat dank.


Hi @Rovake, Bart heeft vakantie, vandaar dat ik in jouw topic reageer. Wat rot om te horen dat 't nog niet veranderd is, zeker aangezien de situatie al zo'n tijd duurt. Ik ben bang dat ik het niet voor je kan versnellen, zoals Bart ook eerder aangegeven heeft, maar ik doe in ieder geval navraag naar de status voor je. Zo gauw ik er iets over hoor, kom ik er bij je op terug.