Skip to main content

Goede morgen,

Ik heb begin januari een extra zender pakket geactiveerd om te proberen, vandaag wil ik deze weer deactiveren maar ik krijg een foutcode.

Het valt me op dat dit bij meer mensen gebeurt en bij meerdere dingen, activeren gaat wel maar deactiveren is een probleem, het begint er echt op te lijken dat dit bewust gebeurt, om dan afgescheept te worden met “software probleem” vind ik te kort door de bocht.

KPN investeer in deze service en doe er wat aan want anders lopen klanten weg!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom op ons forum, @Edo_Gideonse! De eerste maand kan je een zenderpakket niet uitzetten. Dit om te voorkomen dat je het zenderpakket te vroeg uitzet, terwijl je hier de eerste maand wel volledig voor moet betalen. Na de eerste maand kun je jouw zenderpakket op ieder moment wijzigen. Mijn eerste gedachte is dan ook dat je te vroeg bent geweest met het willen wijzigen van jouw zenderpakket. Is het inmiddels wel gelukt om jouw zenderpakket uit te zetten?


Goeie avond Denise,

 

Ik kon het pakket per 7-2 aanpassen, dit lukte niet.

Maandag 8-2 heb ik het opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel.

Mijn reactie was gebaseerd op een eerdere ervaring, ik wilde een zenderpakket aanpassen wat niet lukte, dit pakket had ik toen een jaar of zelfs langer.

Na telefonisch contact is dit toen in orde gebracht, ik bleek het niet aan te kunnen passen door een softwarematige storing.

Uiteindelijk werkt alles toppie!

In ieder geval bedankt voor uw reactie.