Skip to main content

Sinds gisteren probeer ik ESPN compleet aan te zetten via de tv. Dat lukt nu nog steeds niet. Bij alle zenderpaketten geeft het menu direct aan dat het pakket in behandeling is en dat het 10 minuten kan duren, terwijl ik nog niets besteld heb. Daardoor is de knop om ESPN te bestellen ook grijs en kan ik dus niets. 
 

Via MijnKPN kan ik ook niets doen omdat ik een “lopende bestelling” heb. De tv-ontvanger is al naar de fabrieksinstellingen gegaan, maar ook dat werkt niet.

 

HELP! Om 14.30 uur is het Feyenoord-Ajax…...

Hallo @PeterSlegt ,

Ja, is bekend. Gaat vast spoedig hersteld worden. 
 

Maar voor nu: 

Je kan het pakket nog wel via deze link wisselen: 

http://kpn.com/wissel 

Lukt het niet omdat je een lopende wijziging hebt? Dan heb ik nu ook geen oplossing. De moderators krijgen het dan meestal ook niet voor elkaar. De backoffice (die niet werkt op zondag) moet dan eerst wat omzetten. 

Bel anders morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402. 

 


Beste @Noordzee bedankt voor je snelle reactie! Gelukkig zit het probleem dan niet bij mij maar is het een algemeen probleem.

via de link lukt het ook niet iets te doen met een zenderpakket, maar maakt niet uit. Ik heb gewoon geduld :-)


Is er al zicht op een oplossing. Het begint krap te worden voor 14:30 namelijk


Dat gaat niet lukken. In de administratie moet iets omgezet worden. Dat zie ik vandaag helaas niet gebeuren.  Bel morgen even met 0800-0402.


Hoi @PeterSlegt@fyrrball, welkom! Is het nog gelukt gisteren om je zenderpakket te wisselen? 


Hoi @Erik_ vanochtend zonder problemen het zenderpakket kunnen bestellen en gelukkig ook werkend op de tv!


Mooi zo:thumbsup_tone4: