Skip to main content

Sinds vanmiddag staat er na het toevoegen van het zenderpakker ESPN ‘aanvraag in behandeling - dit kan 10 minuten duren ’ maar we zijn al een paar uur verder en nog niks helaas. Niet via de TV en niet als ik inlog op de laptop met verschillende browsers. Alles uit en aan werkt ook niet. Het voetbal begint al wel zo 🙂 maar kan niet kijken

Hoi @Esther1208, welkom hier. 

Heb je nog voetbal kunnen kijken? In ieder geval hoop ik dat jouw club heeft gewonnen. Ik weet dat ik nu wat later ben, maar zijn de zenders al actief? Zo niet, dan hoor ik dat graag, dan kijk ik graag nog eens mee naar de aanvraag. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Ik denk dat het profiel zo is ingevuld. Aantal dingen weet ik niet.

Helaas hele weekend geen voetbal gekeken.


@Esther1208, bedankt voor de gegevens. Ik heb heb even gekeken. Ik zie zo geen ESPN aangezet, ik zie enkel dat het Pluspakket de 28e is aangezet. Die order is nog niet helemaal afgerond, tot die tijd is het nog niet mogelijk om nog een wijziging te doen. Hou het even in de gaten, dan kan je het aanvragen via Mijn KPN.


Oh is dat het ? Ik dacht, ik zet maar aan wat ik wil, maar zo werkt dat dus niet 🙂 Had ik het beter andersom kunnen doen want het Pluspakket was gelijk klaar. Dankjewel voor de moeite !


Dan had je alles in een keer aan moeten zetten. DAt had ook gekund. Nu is het even wachten en kijken in Mijn KPN wanneer je ESPN aan kan zetten. Dan komt het goed.