Skip to main content
Beantwoord

Zenderpakket gewijzigd, nu bericht dat ik mijn tv-ontvanger moet terugsturen

• March 19, 2022
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

ik heb iets laten wijzigen maar nu krijg ik continue het verzoek mijn ontvanger terug te sturen. Ik heb hier ook al telefonisch contact overgehad. Maar het is nog niet opgelost.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Maja van KPN

Bedankt @Com64 🙂

Ik zie geen enkele wijziging waarbij het logisch zou zijn dat we een tv-ontvanger van je terug moeten krijgen en durf nu dus te stelen dat dit een raar foutje aan onze kant zal zijn. Je mag de berichten over het terugsturen negeren. Excuus voor de verwarring!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• March 19, 2022

Hallo @Com64 , wat heb je gewijzigd aan je pakket?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2022

Ziggo Totaal stop gezet. Viaplay aangezet.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 22, 2022

Hi @Com64, ik snap dat je hier een beetje raar van op kijkt want dat doe ik zelf ook :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan duik ik de systemen in om te zoeken naar een verklaring!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 22, 2022

Hi Maja_, profiel gegevens zijn ingevuld

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 22, 2022

Bedankt @Com64 🙂

Ik zie geen enkele wijziging waarbij het logisch zou zijn dat we een tv-ontvanger van je terug moeten krijgen en durf nu dus te stelen dat dit een raar foutje aan onze kant zal zijn. Je mag de berichten over het terugsturen negeren. Excuus voor de verwarring!