Skip to main content

Ik betaal €71 p.m. Is €852 perjaar  dat is voor Tv internet en telefoon…. Maar wat heb ik aan een Franse zender en een Turkse zender en Italiaans en een Belgische en een Engelse zender.. ik betaal hiervoor waar ik niks aan heb .. schandalig dat KPN TV je niet de keuze laat betreft zenders . Ik betaal bijna €1000 euro is dat niet genoeg voor jullie , hoef niet die buitenlandse zenders dat kost mij geld .. HOE ZIT DAT 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Je kunt het ook zien dat je dat er allemaal helemaal gratis bij krijgt!

Voelt gelijk een heel stuk beter toch?

 

 


Nee…..er is niks gratis ..je betaald ervoor ...de grote providers zoals KPN hebben een machtspositie , de consument betaald grof geld ervoor wat ze eigenlijk niet willen hebben. Mijn mening is dat de consument moet bepalen wat voor zenders hij wil zodat de prijs naar beneden kan.

Ik kan zo nog een 20 tal zenders opnoemen die bij niemand aanslaat maar je moet er wel voor betalen, en dat is de vinger in de pap die de KPN heeft en andere providers.

Na dit antwoord van U schrijf ik naar de 2e kamer en daar leg ik het hele voorval bij hen neer , ook schrijf ik de media aan om hier actie te ondernemen , DE CONSUMENT DIE MET EEN ZEER LAAG INKOMEN HEEFT TE DOEN OF VAN EEN BIJSTAND MOET RONDKOMEN ZIJN TEGENWOORDIG WEL VERPLICHT OM HET PAKKET AAN TE NEMEN EN. ETALEN HIERVOOR GROF GELD ZOALS IK EN DAN KRIJG JE ER DINGEN BIJ DIE JE NIET EENS WIL ….HET KAN VEEL GOEDKOPER EN MENSVRIENDELIJKER.


@Nico Breebaart Dan neem Digitenne dat iedereen uit de lucht kan plukken zonder (dure) schotel.

Dan heb je NPO en een regionale omroep gratis! En dan kosten de commerciële zenders (zoals RTL en SBS) je €18 per maand. En voor een tientje per maand extra twee voetbalkanalen erbij,

Géén onnodige buitenlandse zenders, precies wat je wilt en maandelijks opzegbaar!

Een beetje zoals vroeger toen iedereen analoge kabel TV had, met een stuk of 30 zenders maximaal.